تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

غایبان پرسپولیس مقابل فجر ۲ رقمی شد

تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار پایانی لیگ بیست و یکم، ۱۰ غایب دارد.

اقتصاد۲۴- ایرنا نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس که نایب قهرمانی‌اش در لیگ برتر تقریبا قطعی شده، در دیدار پایانی لیگ از ساعت ۲۰ فردا (پنجشنبه) مقابل فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت.

این در حالی است که با اعلام باشگاه پرسپولیس ۱۰ عضو این تیم برای این مسابقه غایب هستند.


بیشتر بخوانید:مهاجم موثر استقلال برای همیشه رفت


براساس اعلام باشگاه پرسپولیس، جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی، امروز (چهارشنبه) در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار و شد، پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و دروازه‌بان مشکی و تیم فجر سپاسی با لباس‌های یکدست زرد و دروازه‌بان سفید در زمین حاضر شوند.

در این نشست همچنین اعلام شد که پرسپولیس سه بازیکن خودش را به دلیل محرومیت همراه نخواهد داشت. علی شجاعی، حامد لک و رضا اسدی با گرفتن کارت زرد در بازی قبلی پرسپولیس، چهار اخطاره شدند و آخرین بازی فصل را از دست دادند.

همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در آخرین لحظات بازی برابر شهر خودرو از داور کارت گرفت و چهار اخطاره شد و از حضور روی نیمکت سرخپوشان در این بازی محروم است.

بدین ترتیب رضا اسدی، حامد لک و علی شجاعی (محروم)، وحید امیری (مصدوم) و مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و شرزود تمیروف (حضور در اردوی تیم ملی)، ۹ غایب پرسپولیس در آخرین بازی لیگ بیست و یکم هستند.

دیدار برگشت ۲ تیم پرسپولیس و فجر سپاسی فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی و به میزبانی نماینده شیراز از ساعت ۲۰ آغاز خواهد شد.

ارسال نظر