تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

بهاره رهنما در کربلا متحول شد: بیایید دل‌هایمان را صاف کنیم +فیلم

بهاره رهنما بازیگر جنجالی سینمای ایران که تازگی سفری به کربلا داشته به زیارت حرم امام علی (ع) رفت و از آنجا ویدیویی برای دنبال کنندگان خود در اینستاگرام ضبط و منتشر کرد. او در این ویدیو مدعی شد همه را بخشیده و طلب بخشش کرد.

اقتصاد۲۴- بهاره رهنما که این روزها با مادرش و دکتری که می‌گوید از بیماری نجاتش داده به کربلا رفته، در این ویدیو گفت: «من پای ضریح مولا علی بن ابی‌ طالب هستم… اول اینکه جای همه خالی. دوم اینکه من سال گذشته اتفاقات خیلی سختی را از سر گذراندم. خیلی‌ها قضاوتم کردند و هرچه دوست داشتند گفتند.»

او در ادامه با بازگویی روایتی این‌طور گفت: «در صفحه یکی از دوستان روایتی خواندم که نوشته بود یکی از یاران امام رضا نزد او می‌آید و می‌گوید مردم خیلی مذمت شما را می‌کنند و بد شما را می‌گویند. ایشان گفتند به مولا قسم! اگر هرکسی هرچیزی از من گفته، فقط یک یاعلی بگوید و بگوید من زیر سایه امیرالمومنین هستم و این را قبول داشته باشد، من حلالش می‌کنم.»


بیشتر بخوانید: بازیگران زن مشهور ایرانی که همسرانی میلیاردر دارند +عکس


بهاره رهنما در آخر و پس از این روایت می‌گوید: «اگر شما هم هر حرفی زدید، من همه را بخشیدم و دلم در این زیارت پاک است. یک یاعلی بگوییم و دلمان با هم صاف شود. من هم اگر اشتباهی کردم عذرخواهی می‌کنم.»

منبع: روزیاتو
ارسال نظر