تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

سوپرمن با پیراهن پرسپولیس خداحافظی می‌کند یا ملوان؟

سید جلال حسینی احتمالا در آخرین فصل فوتبالی‌اش به سر می‌برد دوست دارد با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند یا اینکه به انزلی باز می‌گردد و پیراهن ملوان تازه صعود کرده را می‌پوشد؟ فعلا که از باشگاه پرسپولیس و پیشنهادهایش خبری نیست!

اقتصاد۲۴- فرارو نوشت: در حالی که دفتر باشگاه پرسپولیس این روز‌ها محل رفت امد بازیکنان جدید و مدیربرنامه‌های‌شان است هنوز تکلیف برخی چهره‌های قدیمی و مهم این تیم برای فصل بعد مشخص نیست. یکی از آن‌ها سید جلال حسینی است که در سال‌های پایانی بازی‌اش به سر می‌برد.

سید جلال حسینی یک فصل نه چندان درخشان را پشت سر گذاشت. به دلیل اختلاف‌نظر‌ها با یحیی گل‌محمدی کمت فرصت بازی پیدا کرد و همین مسئله هم موجب شد که خط دفاعی تیم‌شان در فصلی که گذشت نتایج مطلوبی نگیرد و مورد انتقاد قرار گیرد.


بیشتر بخوانید:گل محمدی علیه دو کاپیتان پرسپولیس!


سید جلال حسینی یکی از پایه‌های اصلی شکل‌گیری پرسپولیس درخشان دهه نود شمسی است. او در کنار چند چهره دیگر خط دفاعی آهنین پرسپولیس را پایه‌گذاری کردند که کمتر تیمی می‌توانست آن را بشکند و دروازه آن‌ها را باز کند. در این میان زوج‌های او در خط دفاعی پرسپولیس را یکی یکی ترک کردند. ابتدا این شجاع خلیل‌زاده بود که از پرسپولیس رفت و بعد کنعانی زادگان تا میانه دفاع پرسپولیس با مشکلاتی مواجه شود.

حالا پرسپولیس برای ترمیم این وضعیت یک مدافع ملی‌پوش را از لیگ چین به خدمت گرفته. مرتضی پورعلی گنجی که قرار است جای خالی سید جلال را در تیم پر کند. اما سوال اینجاست که وضعیت سید جلال در پرسپولیس به کجا خواهد کشید؟

او که احتمالا در آخرین فصل فوتبالی‌اش به سر می‌برد دوست دارد با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند یا اینکه به انزلی باز می‌گردد و پیراهن ملوان تازه صعود کرده را می‌پوشد؟ فعلا که از باشگاه پرسپولیس و پیشنهادهایش خبری نیست!

ارسال نظر