تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

رئیسی از نمایندگان مجلس تذکر گرفت!

یک عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

اقتصاد۲۴-  سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور: ضرورت اقدام نهایی دولت در مورد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی.

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به همراه ۳۰ نماینده به وزیر ورزش: لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای هماهنگی با دولت قطر به منظور حضور با برنامه تماشاگران ایرانی در مسابقات جام جهانی فوتبال.

منصورعلی زارعی نماینده ساری و میان درود و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در احداث کمربندی در ساری، همچنین به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر صمت: ضرورت احداث کارخانه تراکتورسازی در مازندران، همچنین تذکر این نماینده به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم ساماندهی آب بند‌ها در استان مازندران.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم برنامه ریزی کارگروه تنظیم بازار استان خراسان رضوی برای مدیریت توزیع مرغ و روغن در سطح استان به ویژه در نیشابور، به همراه ۳۷ نماینده به وزیر اقتصاد: علت عدم وجود سامانه شفاف و عمومی با معیار‌های دقیق استاندارد در مورد دریافت تسهیلات بانکی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی برای طرح‌های مختلف چیست؟، تذکر این نماینده به همراه ۲۸ نماینده به رئیس جمهور: درمورد ضرورت تعیین سرانه ماهانه موردنیاز اقلام اساسی غذایی برای تمامی خانوار‌های مشمول از طریق کالابرگ بدون پرداخت هزینه به جای یارانه نقدی.


بیشتر بخوانید: فشار از بهارستان، تغییر در پاستور


علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ورزش: لزوم حمایت و صیانت از حقوق تیم نفت مسجد سلیمان در ۲ بازی باقیمانده از لیگ برتر.

سید مسعود خاتمی نماینده گلپایگان به همراه ۱۲ نماینده به وزیر نیرو: لزوم اقدام فوری برای تملک و تعیین تکلیف اراضی حاشیه رودخانه انار باغ و آزادسازی حریم این رودخانه در منطقه عباس آباد، تذکر این نماینده به همراه ۴۴ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تخصیص اعتبار برای امهال وام‌های کشاورزان و اعطای وام بهره برداری به آن ها.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور: لزوم اجرای رتبه بندی فرهنگیان، به وزیر ارتباطات: لزوم چاره اندیشی در مورد رفع مشکل اینترنت و قطعی ارتباط تلفن ثابت بسیاری از روستاها.

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت تکمیل مجتمع فرهنگیان و ایثارگران شهر منجیل.

ملک فاضلی نماینده سراوان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در آسفالت راه‌های غیرقابل تردد روستایی.

مهدی اسماعیلی نماینده میانه به همراه ۵۳ نماینده به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تسریع در افزایش ترمیم حقوق و مزایای دریافتی نیرو‌های مدارس با هماهنگی مراجع دیگر.

ارسال نظر