تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۱
رییس سازمان بازرسی کل کشور:

سامانه ثبت سفارش خودرو کفایت لازم را ندارد

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: وزارت صمت با ارسال نامه‌ای عملکرد خود را توجیه کرد، اما باتوجه به مشکلی که برای مردم در این راستا پیش آمده بود، سازمان بازرسی به مساله ورود کرد.


اقتصاد۲۴- ذبيح‌الله خداييان ديروز در نشست خبري پيرامون تذكر سازمان بازرسي به وزارت صمت مبني بر نابساماني در سامانه يكپارچه خودرو و اينكه آيا اين نهاد نظارتي از پاسخ اين وزارتخانه قانع شده است، بيان داشت: وزارت صمت اعلام كرد كه سامانه فروش خودرو راه‌اندازي شد و چند هزار نفر در اين سامانه ثبت‌نام كردند اما بعد از آن چند هزار نفر از اين افراد بعد از مراجعه به آنها اعلام كردند كه ذخيره هستند و برنده اصلي محسوب نمي‌شوند اين موضوع باعث نارضايتي مردم شد.

خداييان ادامه داد: قبل از ثبت‌نام و قرعه‌كشي اعلام كرده بوديم كه اين سامانه كفايت لازم را ندارد و تذكرات لازم هم داده شد و وزارت صمت پاسخ داد. اين پرونده در دستور كار بازرس كل مربوطه است و اميدواريم قبل از تصميم‌گيري و اقدام، زيرساخت‌ها و تدابير لازم فراهم شود تا شاهد نارضايتي مردم و مشكلات بعدي نباشيم.

رييس سازمان بازرسي كل كشور اضافه كرد: وزارت صمت با ارسال نامه‌اي عملكرد خود را توجيه كرد، اما باتوجه به مشكلي كه براي مردم در اين راستا پيش آمده بود، سازمان بازرسي به مساله ورود كرد.


بیشتر بخوانید: خودرو ري را كپي چيني يا محصول داخلي؟


رييس سازمان بازرسي كل كشور در پاسخ به سوالي درباره برخورد با ترك فعل مسوولان گفت: چنانچه مسوولان در دوران تصدي خود به وظايف قانوني عمل نكنند با آنها برخورد مي‌شود.وي ادامه داد: ابتدا از همه دستگاه‌ها خواستيم اقدامات خود را اعلام كنند كه البته ما اين گزارش‌ها را راستي‌آزمايي مي‌كنيم.

منبع: روزنامه اعتماد

ارسال نظر