تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۸ تير ۱۴۰۱

افتتاح نخستین نمایشگاه صنعت و معدن منطقه آزاد ماکو

با مشارکت صنعتگران آذربایجان غربی و منطقه آزاد ماکو، توانمندی‌های شرکت‌های تولیدی و صنعتی در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو به نمایش درآمد.

اقتصاد۲۴- بازاریابی برای فروش بیشتر محصولات و همکاری مشترک بین شرکت‌های مختلف افتتاح نخستین نمایشگاه صنعت و معدن منطقه آزاد ماکوتولیدی و بررسی بازار‌های صادراتی با حضور تولید کنندگان داخلی کشور و منطقه آزاد؛ از عمده اهداف بازگشایی نمایشگاه در این منطقه است.

عبدالرحیمی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو: در این نمایشگاه ۴۸ شرکت داخلی و در رشته‌های مختلف صنعتی شرکت کرده اند و همین طور صنایع معدنی و پشتیبان معدن که هشت شرکت از داخل خود منطقه و و ۴۰ شرکت داخلی از مراکز استان‌های مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده اند و در ادامه سال برنامه ریزی شده که ۱۲ نمایشگاه مشابه هم با هدف بازاریابی برای این محصولات و تولیدات داخلی منطقه آزاد و کشور و بازار‌های منطقه‌ای برگزار می‌شود.

منطقه آزاد ماکو به دلیل نزدیکی به بازار‌های بین المللی و خارج از کشور و بهره گیری از مزیت‌های منطقه آزاد در حوزه معافیت‌های مالیاتی و گمرکی برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان فرصت‌های بسیار خوبی را فراهم کرده است.

این نمایشگاه به مدت سه روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب پذیرای علاقه‌مندان است.

ارسال نظر