تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

سیل سفر‌ها را کمتر نکرد!

سفر‌های جاده‌ای مردم در هفته‌ای که گذشت تغییر چندانی پیدا نکرد و این مسئله نشان می‌دهد که سیل و مخاطرات آن هم نتوانست بر این سفر‌ها تأثیر بگذارد و از میزان آن بکاهد.

اقتصاد۲۴- سفر‌های جاده‌ای مردم در هفته‌ای که گذشت تغییر چندانی پیدا نکرد و این مسئله نشان می‌دهد که سیل و مخاطرات آن هم نتوانست بر این سفر‌ها تأثیر بگذارد و از میزان آن بکاهد.

بر اساس اطلاعات سامانه‌های حمل‌ونقل هوشمند مرکز مدیریت راه‌های کشور از وضعیت تردد در هفته گذشته (از ۳۱ تیر‌ماه تا ششم مرداد‌ماه) به‌طور متوسط یک‌میلیون‌و‌۷۳۹‌هزار‌و ۳۹۹ وسیله نقلیه در محور‌های مواصلاتی مختلف تردد کردند. این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش یافت، اما در قیاس با هفته قبل از این بررسی کاهش یک درصدی را تجربه کرد.

همچنین بر اساس اطلاعات پلاک ثبت‌شده در دوربین‌های پلاک‌خوان در روز‌های گذشته (از ۳۱ تیر‌ماه تا ششم مردادماه) حدود ۹‌میلیون‌و ۵۵۴ هزار پلاک خودرو با ترکیب مبدأ استان‌های مختلف در محور‌های برون‌شهری رؤیت شدند که ۳۵۰ هزار پلاک بیشتر از هفته گذشته است و از این تعداد حدود ۲۵ درصد دستگاه وسیله نقلیه مربوط به استان‌های تهران و البرز بوده است. استان‌های فارس، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب بیشترین تعداد پلاک‌های مشاهده‌شده در جاده‌های کشور را دارند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر