تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۱

تعبیر عجیب یک پرسپولیسی از حضور لوکادیا

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به حضور یورگن لوکادیا مهاجم هلندی در این تیم واکنش نشان داد.

اقتصاد۲۴- بهنام طاهرزاده درباره پیوستن یورگن لوکادیا مهاجم هلندی به پرسپولیس اظهار داشت:‌ من شناخت زیادی از لوکادیا ندارم اما حتما کادر فنی فیلم بازی‌های او را دیده که خواهان جذبش شده‌اند. در همه این سال‌ها حضور یک بازیکن خارجی در فوتبال ایران مثل هندوانه دربسته بوده و نمی‌شود از حالا درباره عملکرد آنها صحبت کرد. سال گذشته تمیروف به پرسپولیس آمد و دیدیم که چه عملکرد ضعیفی داشت.

شاید اگر یک دونده به جای او در پرسپولیس می‌گذاشتیم وضعیت بهتری در خط حمله شاهد بودیم. ما مهاجمی مثل فرشاد پیوس و مهدی طارمی می‌‌خواهیم و دیدید که سال گذشته از نبودن یک مهاجم چقدر ضربه خوردیم.

وی افزود:‌ چند فیلم در فضای مجازی از لوکادیا دیدم و نظر خاصی درباره عملکرد او ندارم اما باید دید او می‌تواند باعث حل مشکلات خط حمله شود یا نه.

حضور در پرسپولیس برای یک بازیکن مثل زندگی مشترک است! در یک ازدواج هم تا زن و شوهر زیر یک سقف نروند نمی‌شود گفت که زندگی خوبی دارند یا نه و باید ببینیم حالا که این مهاجم به پرسپولیس آمده می‌تواند همان بازیکنی باشد که پرسپولیس می‌خواست یا اینکه او هم سرنوشت سایر بازیکنان خارجی را تجربه خواهد کرد. لوکادیا باید در ابتدای کار خیلی زود با بازیکنان هماهنگ شود تا هم او و هم بازیکنان نسبت به هم شناخت پیدا کنند.

با وضعیت موجود به نظر من لوکادیا در هفته‌های ابتدایی جوابگوی انتظارات هواداران نخواهد بود اما هر چه جلوتر برویم،‌ وضعیت بهتر هم می‌شود تا او بتواند بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

منبع: فرارو
ارسال نظر