تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

مهدی طارمی جواب داد

مهدی طارمی در خصوص پیشنهاد باشگاه فنرباغچه با باشگاه پورتو صحبت کرد و اعلام کرد علاقه‌ای به بازی در فوتبال ترکیه ندارد.

اقتصاد۲۴- خبر ورزشی نوشت: باشگاه فنرباغچه علاقمند است بند فسخ قرارداد مهدی طارمی را فعال کند و در این باره با رییس باشگاه پورتو صحبت کرده است، اما رییس باشگاه پورتو در گفتگو با مهدی طارمی متوجه شد که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران علاقه‌ای به بازی در تیم‌های ترکیه‌ای ندارد.

مهدی طارمی دو فصل با پورتو قرارداد دارد و بند فسخ قرارداد او ۲۰ میلیون یورو است. البته حضور مهدی طارمی در یک تیم جدید جدا از رد و بدل شدن این پول باید با رضایت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران همراه باشد.


بیشتر بخوانید:تعبیر عجیب یک پرسپولیسی از حضور لوکادیا


نشریه صباح ترکیه در خصوص بکار گیری مهدی طارمی از سوی باشگاه فنرباغچه نوشت: «فنرباغچه از جذب باتشوایی مهاجم چلسی ناکام ماند. دستمزد بالای این بازیکن باعث شد تا این باشگاه نتواند او را جذب کند. به همین خاطر باشگاه فنرباغچه بار دیگر اصرار دارد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو را جذب کند. البته طارمی تنها گزینه فنرباغچه نیست بلکه نام فران ناوارو مهاجم اسپانیایی تیم ژیل ویسنته پرتغال نیز گزینه دیگر است.»

با توجه به صحبت‌های صورت گرفته از سوی رییس باشگاه پورتو با مهدی طارمی حالا باشگاه ترکیه‌ای باید به دنبال مهاجم اسپانیایی باشد. مهدی طارمی اعلام کرده است بعد از جدایی از پورتو دوست دارد در لیگی بزرگ‌تر از لیگ پرتغال بازی کند.

ارسال نظر