تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
توسط مشاور رییس جمهور؛

کلنگ مرکز درمان ناباروری در اسدآباد همدان به زمین زده شد

توسط مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، کلنگ مرکز درمان ناباروری در شهرستان اسدآباد به زمین زده شد و پس از آن طرح توسعه محور جاده‌ای اسدآباد به همدان به بهره برداری رسید.

اقتصاد۲۴- سعید محمد امروز سه‌شنبه (۸ شهریورماه) به نمایندگی از رئیس جمهور در یادواره شهدای کارمند شهرستان اسدآباد که همزمان با هفتمین روز از هفته دولت برگزار شده بود، حاضر شد و گفت: شهدا جان خود را به عنوان عزیزترین دارایی در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند تا امروز شاهد اقتدار و عظمت کشور و آرامش و رفاه مردم باشیم.

وی افزود: شهدا تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمن ایستادند و اجازه دست‌درازی دشمنان به این مرز و بوم را ندادند.

یادواره شهدای کارمند شهرستان اسدآباد امروز با حضور استاندار همدان و مشاور رییس‌جمهور و جمعی از مسئولان محلی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان برگزار شد.

همچنین دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری _ صنعتی و ویژه اقتصادی و استاندار همدان در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان اسدآباد با حضور در منزل مادر شهید امیر سرتیپ خلبان مظاهر رضائیان، با خانواده این شهید والامقام دیدار و از نزدیک گفتگو کردند و آرامش و اقتدار کنونی کشور را مرهون حماسه و ایثار شهدا است.

سعید محمد، امروز همزمان با هفتمین روز از هفته دولت و به همراه علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی و اقتصادی به شهرستان اسدآباد سفر کردند.

مشاور رییس جمهور و استاندار همدان در ادامه با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر اسدآباد، به مقام شامخ شهدای والامقام این شهر ادای احترام کردند.

گفتنی است؛ این سفر با هدف افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف عمرانی در گرامیداشت هفته دولت و همچنین تبیین و معرفی دستاورد‌ها و خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم انجام شده است.

در این سفر کلنگ مرکز درمان ناباروری در شهرستان اسدآباد به زمین زده شد و پس از آن طرح توسعه محور جاده‌ای اسدآباد به همدان به بهره برداری رسید.

همچنین سعید محمد با حضور در کارخانه گندله سازی استان همدان و کارخانه ذوب آهن غرب کشور از روند توسعه صنایع و عملکرد آن‌ها بازدید به عمل آورد.

منبع: فرینا
ارسال نظر