تاریخ انتشار: ۰۴:۱۷ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱

تصویر یک بنز نایاب در نمایشگاه خودرو مشهد+ عکس

خودرو، مرسدس بنز استیشن ۲۲۰ ۱۹۷۰ است که به ادعای افراد حاضر، تنها نسخه موجود در ایران است. این خودرو در جهان هم خودرو نسبتا کم‌یابی است و با جستجو در اینترنت، به تصاویر زیادی نمی‌رسید.​

اقتصاد۲۴- خودرو، مرسدس بنز استیشن ۲۲۰، ۱۹۷۰ است که به ادعای افراد حاضر، تنها نسخه موجود در ایران است. این خودرو در جهان هم خودرو نسبتا کم‌یابی است و با جستجو در اینترنت، به تصاویر زیادی نمی‌رسید. ​

با این که در غرفه خودرو‌های کلاسیک نمایشگاه خودرو مشهد، توجه بیشتر افراد به سمت فورد موستانگ مک وان، کوروت و دیگر خودرو‌های کلاسیک آمریکایی جلب می‌شد، اما الماسی کمیاب هم در این غرفه وجود داشت که ظاهرا تنها یک دستگاه از آن در کشورمان وجود دارد.

این خودرو، مرسدس بنز استیشن ۲۲۰، ۱۹۷۰ است که به ادعای افراد حاضر، تنها نسخه موجود در ایران است. این خودرو در جهان هم خودرو نسبتا کم‌یابی است و با جستجو در اینترنت، به تصاویر زیادی نمی‌رسید.

آن طور که افراد حاضر در غرفه ادعا کردند، این مدل پیش از انقلاب برای استفاده در فرودگاه مهرآباد وارد کشورمان شده بود و حالا پس از گذشت چندین دهه، به عنوان یکی از کم‌یاب‌ترین خودروهای حاضر در ایران شناخته می‌شود.

بخش خودروهای کلاسیک، یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بخش‌های نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد است.

منبع:گجت نیوز

ارسال نظر