تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

نامه به وزیر صنعت/ انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی به سرعت برگزار شود

مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، خواستار توقف تفکیک اتحادیه کسب و کار‌های مجازی ازسوی وزارت صنعت و برگزاری هرچه زودتر انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی شد.

اقتصاد۲۴- میناسادات حسینی: بیش از دو هفته از انتصاب رئیس اتحادیه کسب و کار‌های مجازی ازسوی وزارت صمت می‌گذرد. این در حالی است که اعضای این اتحادیه معتقدند ازآنجا که انتصاب رئیس بدون برگزاری انتخابات بوده غیرقانونی است و می‌بایست انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی همچون سایر اتحادیه‌ها برگزار شده و هیات مدیره از این طریق انتخاب شوند.

انتخابات هیات مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی در اصل باید شهریور سال گذشته انجام می‌شد، اما تاکنون به‌دلیل دخالت‌های وزارت صمت سه بار به تعویق افتاده است.

امروز مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، خواستار توقف تفکیک اتحادیه کسب و کار‌های مجازی ازسوی وزارت صنعت و برگزاری هرچه زودتر انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی شد.

مشروح نامه نماینده اصفهان به وزیر صمت به این شرح است:

جناب آقای دکتر فاطمی امین

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

با توجه به جلسه حضوری اینجانب با انجمن کسب و کار‌های مجازی و با عنایت به اصلاح قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصادی براساس رویکرد‌هایی از جمله جلوگیری از تفکیک و تکثیر اتحادیه ها، مستدعی است تفکیک اتحادیه کسب و کار‌های مجازی تا تصویب قانون اصلاحی متوقف شده و نسبت به تسریع در برگزاری انتخابات معوق این اتحادیه با مشارکت هرچه بیشتر اصناف و کسب و کار‌های مزبور، در سامان بخشی بیشتر این حوزه مساعدت گردد.

ارسال نظر