تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱

آپارتمان‌های ارزان جنوب تهران

به دلیل اینکه قیمت مسکن اخیرا جهش و نوسانات زیادی را تجربه کرده است، متقاضیان مسکن به دنبال خانه‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر می‌گردند. در ادامه به بررسی قیمت واحد ها در محله‌های مختلف جنوب تهران خواهیم پرداخت.

اقتصاد۲۴- اگر قصد خرید واحد آپارتمانی در مولوی را دارید، برای خرید واحدی ۷۲ متری درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن واحد گذشته است و ۲ اتاق خوابه است، به سرمایه‌ای حدود ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان نیاز دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در جنوب تهران را دارید، میتوانید واحدی ۵۵ متری در منیریه که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته است و تک خواب دارد را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۴۸ متر و ۱ اتاق خواب، درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد را می‌توان با سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان خریداری کرد.

واحدی ۵ ساله در جوادیه با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دارد. برای خرید واحد آپارتمانی ۴ ساله در شوش با متراژ ۷۱ متر و ۲ اتاق خواب، لازم است مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.


بیشتر بخوانید: افزایش کوچ مستاجران به مناطق ارزان تر تهران / ۴۰ درصد مستاجران به اجبار منطقه مسکونی خود را تغییر دادند


همچنین برای خرید واحد آپارتمانی ۱۷ ساله در نازی‌آباد با متراژ ۴۳ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین
ارسال نظر