تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱

واکنش محمد اصفهانی به دستگیری شروین حاجی زاده

محمد اصفهانی خواننده کشورمان در پیج شخصی خود در مورد شروین حاجی پور نوشت:

اقتصاد۲۴- سلام از خبر دستگیری شروین عزیز که دوست و هنرجویم در مسابقه عصر جدید بود بسیار متاثر و غمگین شدم. شروین جوانی فوق العاده با استعداد و معصوم و خجالتی و با احساس بود. همین طور از بازداشت سرکار خانم مونا برزویی اظهار تاسف می‌کنم. این هنرمندان، شریک و مونس تنهایی‌ها و خلوت مخاطبین خود هستند و با احساس خدادادی، تلطیف کننده بن بست‌ها و تنگنا‌های روحی دوستداران شان... بیش از این گناهی نباید بر آن‌ها نوشت. ما همه فرزندان ایرانیم و شرح صدر و خلق و منش عظیم، ایجاب می‌کند هوای همدیگر را داشته باشیم. خداوند هم که مظهر تمام و کمال قدرت و جلال است رحمتش عام و خاص است و بر غضبش سبقتی فراوان دارد.

چند شب پیش مورخ ششم مهر هزار و چهار صد و یک، در اخبار بیست و سی شبکه دوم سیما، گزیده‌ای از کپشن پست قبلی اینجانب مرتبط با حوادث اخیر ارائه و تحلیل شد که به خاطر تلخیص، مشمول نقص در انتقال مطالب شده و از این باب، موافق عهد امانت در نقل قول نبوده موجب سوالات و ابهاماتی شد... کسانی که تمایل دارند به متن کامل کپشن مذکور دسترسی پیدا کنند می‌توانند به مطالب نگاشته شده ذیل پست قبلی در همین صفحه مراجعه فرمایند.

در پایان، بخشی از ترانه "کلافه گی" را که از کار‌های مصوب آلبوم آینده است به مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنم. امیدوارم برای شما آرامش و خیر به ارمغان آورد. محمد اصفهانی/ هشتم مهر هزار و چهارصد و یک.

ارسال نظر