تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

قالیباف: تغییر شیوه اجرای گشت‌های امنیت اخلاقی را پیگیری می‌کنم

رئیس مجلس گفت: ساختار‌ها و شیوه اجرای گشت امنیت اخلاقی باید به گونه‌ای اصلاح شود تا این قبیل اتفاقات دوباره تکرار نشود. اینجانب در حدود اختیارات خود این مساله را پیگیری خواهم کرد.

اقتصاد۲۴- محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه (۱۰ مهر) در نطق پیش از دستور، اظهار داشت: همان طورکه قبلا هم توسط مسئولان هر سه قوه مطرح شد، چرایی و چگونگی جان باختن خانم مهسا امینی باید با جدیت، پیگیری، نتیجه به صورت رسمی اعلام و با هر قصور و تقصیر احتمالی به تناسب خطا و بدون هیچ اغماضی، برخورد شود.

وی افزود: بسیاری از کسانی که در ابتدا انتقاد کردند، هدف براندازانه نداشتند، اما دیدیم، خارج نشینان، علیه امنیت مردم با هدف براندازی نظام، دست به تحریک و عملیات برای آشوب و اغتشاش زدند. مسئولان امنیتی کشور باید مقتدرانه با همه کسانی که مُخلّ ِامنیت مردم هستند برخورد کنند.

رئیس مجلس گفت: باید توجه کنیم که هر اقدامی با هر روشی و با هرانگیزه‌ای که باعث شود مردم در مقابل مردم قرار بگیرند، تضعیف انسجام اجتماعی و در جهت خواست دشمن است و باید از آن پرهیز شود.

قالیباف تصریح کرد: ساختار‌ها و شیوه اجرای گشت امنیت اخلاقی باید به گونه‌ای اصلاح شود تا این قبیل اتفاقات دوباره تکرار نشود. اینجانب در حدود اختیارات خود این مساله را پیگیری خواهم کرد.


بیشتر بخوانید: عباس عبدی: حرف‌هایی که درباره حوادث روز‌های اخیر می‌زنید، نشان دهنده عجز و حقارت و جهل‌تان است!


وی با بیان اینکه وجود اعتراض برای اصلاح امور، از دستاورد‌هایی انقلاب اسلامی است، بیان داشت: در همین چند وقت برخی از اعتراضات به حق باعث اصلاح تصمیم‌ها وپشتوانه تصمیمات مجلس شد، اما آن اعتراضات، اعتراض اصلاح خواهانه بود نه اعتراض براندازانه.

رئیس مجلس گفت: از همه کسانی که اعتراض دارند درخواست می‌کنم که اجازه ندهند اعتراض شان به جای اصلاح خواهی، رنگ و بوی ضدامنیتی و براندازی پیدا کند تا پیگیری اصلاح مورد مطالبه آن‌ها به حاشیه نرود.

ارسال نظر