تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱

حرف‌های جنجالی یحیی گل‌محمدی درباره بازیکنان پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتور نرمال نبوده است، گفت: آنقدر ذهن بازیکنانم ناآرام و مشوش بود که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.

اقتصاد۲۴- یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: شرایط قبل از بازی نرمال نبود و آمادگی ذهنی خوبی برای این مسابقه نداشتیم که نمی‌توانم درباره دلایلش در اینجا صحبت کنم.

او ادامه داد: تا الان ندیده بودم یک تیم اینقدر بدون تمرکز بازی کند، ولی از طرفی هم خوشحالم با بازیکنانی کار می‌کنم که شرف و مردانگی خود را نشان دادند. باعث افتخارم است که با آن‌ها کار می‌کنم و به تک تک بازیکنان افتخار می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس با تبریک برد تراکتور به هواداران حریف تاکید کرد: تبریک می‌گویم به تراکتور که بازی خوبی را ارائه دادند و حقشان برد بود. آن‌ها شاید می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.

گل محمدی درباره پنالتی زدن مهدی ترابی و از دست رفتن این پنالتی و اینکه چرا یورگن لوکادیا به جای ترابی پشت توپ نرفت، اظهار داشت: پنالتی‌زدن بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکن دارد. در آن مسابقه قبل لوکادیا زد و امروز هم مهدی پشت پنالتی رفت. هر دو بازیکن خوب پنالتی می‌زنند، اما بازیکنان اینقدر ذهن مشوش و ناآرامی داشتند که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.

ارسال نظر