تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱

شمارش معکوس برای برگزاری رویداد کیش اینوکس

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور تعداد ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی همراه با ۱۵۰ سخنران شامل اساتید دانشگاه، مسئولان نهاد‌های دولتی، نمایندگان مجلس و کارشناسان اقتصادی سازمان‌های دولتی و خصوصی در قالب ۳۶ نشست تخصصی برگزار می‌شود.

اقتصاد۲۴- با استقرار دولت سیزدهم و در راستای سیاست‌ها و رویکرد‌های جدید اقتصادی دولت، نمایشگاه «کیش اینوکس ۲۰۲۲» از ۲۵ تا ۲۸ مهر امسال با مشارکت تصمیم سازان، دست اندرکاران، فعالان بازار‌های مالی، بازار سرمایه و سایر ذینفعان و علاقمندان در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود.

با آغاز به کار این نمایشگاه، فرصت جدیدی برای بازنگری اقدامات انجام شده، ترسیم چشم انداز‌های نو در حوزه اقتصاد و گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی ایجاد خواهد شد.

برگزاری این رویداد اقتصادی با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری با محوریت تقویت سرمایه‌گذاری در اقتصاد مولد، تسهیل توسعه و تجارت، ساماندهی سیاست‌های پولی و مالی، توسعه مناطق آزاد و ویژه و نقش این مناطق در توسعه اقتصادی، مواجهه با ابر چالش‌های زیست محیطی، تقویت شفافیت اقتصادی، تکمیل زنجیره‌های تولید ملی، امنیت سرمایه‌گذاری و رفع موانع، راهکار‌های بهبود فضای کسب و کار، بورس بین‌الملل و بانکداری آف شور، بررسی وضعیت رمز ارز‌ها و تعیین جایگاه آن در اقتصاد، بازسازی و تقویت مناسبات بین‌المللی به ویژه با کشور‌های منطقه، توجه بیش از پیش به اقتصاد دانش‌بنیان و سایر موضوعات مطرح شده در حوزه اقتصادی شده است.

نمایشگاه کیش اینوکس به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های اقتصادی کشور با حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه ها، سازمان ها، فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی با حضور نخبگان اقتصادی و مشارکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

در این رویداد اقتصادی همایش‌ها و نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مالی و اقتصادی از روز سه شنبه ۲۶ تا چهارشنبه ۲۷ مهر در سالن‌های «خلیج فارس، ابن سینا، رازی، خوارزمی، ملاصدرا و ابوریحان» مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

همچنین در راستای برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی می‌توان به فراهم سازی مقدمات استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه اقتصادی دیجیتال به دو نشست «معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری با رویکرد شهر هوشمند کیش و فرصت‌های پیش رو در دنیای NFT با محوریت مناطق آزاد» که روز سه شنبه ۲۶ مهر به ترتیب از ساعت ۹ و نیم تا ۱۱ در سالن ابوریحان و از ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه تا ۱۲ و ۴۵ دقیقه در سالن خوارزمی مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود اشاره کرد.

شرکت‌ها و سازمان‌های همچون سازمان بورس و اوراق بهادر و سایر ارکان بازار سرمایه، بانک ها، بیمه ها، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق توسعه ملی، بیمه مرکزی، اتاق بازرگانی ایران و تهران، سازمان خصوصی سازی، سازمان منطقه آزاد کیش و سایر شرکت‌های بخش خصوصی در این نمایشگاه حضوری فعال خواهند داشت.

برگزاری نمایشگاه‌های کیش اینوکس در طول سال‌های متمادی به محلی جهت ارائه تصویر کاملی از قابلیت ها، ظرفیت‌ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی و ایجاد زمینه‌های تحول در مسیر توسعه اقتصادی کشور تبدیل شده است.

منبع: فرینا
ارسال نظر