تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۲ آبان ۱۴۰۱

آیین تجلیل از بازنشستگان سازمان منطقه آزاد قشم در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آیین بزرگداشت و تجلیل از ۴۷ تن از بازنشستگان این سازمان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

اقتصاد۲۴- افشار فتح الهی در این مراسم، اظهار داشت: تکریم و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان سرمایه‌های انسانی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم یک وظیفه است.

وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم این است که ضمن رفع دغدغه‌های اقتصادی و نگرانی‌های بازنشستگان، شرایط برای انجام اقدامات رفاهی و حمایتی صورت پذیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته قرار است تا امکان استفاده از امکانات رفاهی، خدماتی، تسهیلاتی و درمانی ارائه شده به کارکنان و پرسنل سازمان برای بازنشستگان این مجموعه نیز فراهم شود.

به گفته فتح الهی؛ شرایط برای استفاده از تجربیات و دانش بازنشستگان سازمان منطقه آزاد قشم نیز فراهم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تکریم بازنشستگان اقدامی شایسته است و برگزاری این مراسم تجلیل می‌تواند فرصتی برای بازبینی نقش و جایگاه والای این قشر زحمتکش در جامعه باشد.

براساس این گزارش، حمیدرضا صادقی، مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در آیین بزرگداشت و تجلیل از بازنشستگان این سازمان گفت: در سال گذشته ۴۷ نفر از نیرو‌های سازمان منطقه آزاد قشم بازنشست شدند و طی سه سال آینده ۹۵ نفر دیگر به خانواده بازننشستگان سازمان اضافه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: نگهداشت و استفاده از تجربیات نیرو‌های باسابقه و ایجاد تعلق سازمانی یکی از اولویت‌های مدیریت منابع انسانی برای حفظ سرمایه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم است که خوشبختانه طی یک سال گذشته با برنامه ریزی و رویکرد مثبت اتخاذ شده، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه هستیم.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر