تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۳ آبان ۱۴۰۱

واکنش رئیسی به جمله بایدن درباره آزاد کردن ایران

رئیس جمهور در مراسم ۱۳ آبان خطاب به بایدن گفت: ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما درنیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.

اقتصاد۲۴- رئیس جمهور در مراسم ۱۳ آبان خطاب به بایدن گفت: ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما درنیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد. آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی در خیابان آیت الله طالقانی گفت: روز روز مبارزه با استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: استکبار نمودش نظام سلطه در آمریکا است. آمریکا به تعبیر امام شیطان بزرگ است. برای اینکه به منافع خود برسد حاضر است مردم در دنیا از بین بروند. رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد: ملت ایران با انقلاب شکوهمند مبارزه با استبداد و استعمار را در دستورکار خود قرار دارد. ۲۲ بهمن ۵۷ که حکومت مستکبرین پایان داد.

وی گفت: اگر حرکت بزرگ دانشحویان خط امام نبود جریان مبارزه با استکبار ناقص بود. مبارزه با استبداد داخلی در ۲۲ بهمن ۵۷ و مبارزه با استبداد خارجی نمودش در ۱۳ آبان ۵۸ بود. رئیسی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا گفته که می‌خواهیم ایران را آزاد کنیم. ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما درنیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد. وی ادامه داد: جوانان ما، ملت ما هرگز اجازه نمی‌دهند که امیال پلید شما در این کشور پیاده شود. آمریکا می‌خواست ایران اسلامی را منزوی کند، اما در همه نقشه‌هایشان شکست خوردند. آمریکایی‌ها داعش را ایجاد کردند و به جان مردم مسلمان جهان انداختند.

رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد: امروز دشمن وحدت و انسجام ملی ما را مورد هدف قرار داده است.

ارسال نظر