تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱
مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش:

ورزش در مناطق آزاد کشور در مسیر پیشرفت قرار دارد

 مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش در مناطق آزاد روند پیشرفت را با سرعت طی می‌کند.

اقتصاد۲۴- خسرو قمری یکشنبه شب در حاشیه معرفی مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند افزود: وضعیت ورزش در مناطق آزاد با رویکرد پیشرفت در حال طی شدن است.

وی اظهار داشت: برخی مناطق آزاد از جمله انزلی و اروند دارای پتانسیل‌های بالایی هستند که برای پیشرفت در رشته‌های مختلف نیازمند تزریق بودجه اند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش گفت: البته منطقه آزاد اروند نسبت به دیگر مناطق آزاد نوپا‌تر است، ولی طی سال‌های اخیر با میزبانی مسابقات بین المللی و کشوری کارنامه مناسبی در ورزش داشته است.

قمری گفت:شیوع ویروس کرونا همه فعالیت‌های ورزشی در این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است، اما با این حال برنامه‌ها و میزبانی مسابقات در این منطقه با حفظ پروتکل‌ها اجرا شد.

قمری در خصوص اعزام تماشاگر به مسابقات جام جهانی قطر بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت راه و شهرسازی علاقه‌مندان به مسابقات جام جهانی فوتبال از کیش، قشم، بندرعباس و بوشهر که دارای بندرگاه هستند به قطر اعزام می‌شوند.

وی در خصوص اختیارات مدیران کل ورزش در مناطق آزاد کشور افزود:بر اساس دستورالعمل و ابلاغیه صادره از سوی وزیر ورزش و جوانان هرگونه تغییر و تحول در هیات‌های ورزشی این مناطق با مدیران کل ورزش مناطق آزاد است.

عبدالله کعبی با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند معرفی شد.

شهر‌های آبادان، خرمشهر و مینوشهر در محدوده منطقه آزاد اروند قرار دارند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر