تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱

توضیحات محمدخانی درباره سفر کارمندان شهرداری به قطر

سخنگوى شهردارى تهران گفت: در کمیته سفر‌های خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در مورد سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده است.

اقتصاد۲۴- عبدالمطهر محمدخانی سخنگوى شهردارى تهران در جمع خبرنگاران درباره سفر پرسنل شهرداری تهران به قطر برای جام جهانی فوتبال اظهار کرد: درکمیته سفر‌های خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در مورد سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده است و هیچ بخشی الزامی نداشته است.

وی افزود: اگر افرادی به این سفر رفته اند که حداکثر ۲ یا ۳ نفر از نیرو‌های شهرداری تهران هستند با هزینه شخصی بوده است.

وی درباره کمک مالی به تیم ملی نیز گفت: معاونت اجتماعی شهرداری تهران جلساتی با مسئولین تیم ملی و وزارت ورزش داشته اند و همراهی با تیم ملی انجام شده، ولی کمک مستقیمی با این عنوان نداشته ایم. البته در طراحی و تولید پرچم‌های هواداری کار کردیم.


بیشتر بخوانید: گزارش‌هایی از اعزام افراد با هزینه بیت‌المال به جام جهانی به دست مجلس رسیده است/ لیست اسامی را منتشر می‌کنیم


سخنگوی شهرداری تهران درباره خسارات وارده به مترو در جریان اغتشاشات اخیر نیز گفت: برای بررسی خسارت‌های مترو و آسیب‌های که به اموال عمومی وارد شده شهرداری موظف است موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: در حقیقت از یک سو تا جایی که ممکن است تلاش کردیم در حمل و نقل عمومی و خدمات شهری آسیب‌های وارده ضرر حداقلی به زندگی مردموارد کند به شکلی که در بسیاری شب‌ها تا صبح اثری از آشوب‌ها در معابر مشاهده نمی‌شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نمی‌شود عده‌ای به اموال عمومی آسیب بزنند، تخریب کنند و مردم تهران هزینه آن را پرداخت کنند و بار دیگر این دارایی‌های شهر خریداری یا تعمیر شوند البته این تنها زیان‌های مستقیم است و زیان‌های غیر مستقیمی هم وجود دارد لذا شهرداری تهران با جدیت این موضوعات را پیگیری می‌کند.

ارسال نظر