تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۱ آذر ۱۴۰۱

تصمیم مهم نظام در خصوص حجاب

محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یادکرد و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه بر روی مساله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید بر اساس تدبیر صورت بگیرد.

اقتصاد۲۴- دادستان کل کشور در ادامه کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یادکرد و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه بر روی مساله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید بر اساس تدبیر صورت بگیرد.

وی گفت:دستگاه قضایی به دنبال تعطیلی پلیس امنیت اجتماعی نیست؛ منتهی بعد از حوادث اخیر دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی به دنبال حل مدبرانه‌ای مساله هستند.

منتظری اظهار داشت: دستگاه قضایی در حال تدوین و پیش‌نویس لایحه مربوط به حوزه عفاف و حجاب است.


بیشتر بخوانید: نظر دولت درباره آزادی پوشش مردم


دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده معترضان در تمام استان‌ها آغاز شده، گفت: بسیاری از دستگیرشدگان حوادث اخیر که نقش موثری دراغتشاشات اخیر نداشتند آزاد شدند، ولی کسانی که دست به تخریب اموال عمومی و قتل شدند طبق ضوابط قانونی با آن‌ها برخورد می‌شود.

منتظری با تاکید بر ضرورت جدایی صف معترضین و اغتشاشگران، افزود: دادستانی کشور نسبت به جدایی صف معترضین و جلوگیری از بی‌عدالتی در صدور حکم و حبس حساسیت دارد و با دقت آن را بررسی می‌کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر