تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱

فیلم/ سخنان جنجالی زاکانی در دانشگاه شریف؛ شما‌ها گروه فشارید

زاکانی در دانشگاه شریف: من فاسدم؟ / مرد حسابی، حرف‌های دلت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار می‌کنی؟ / قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیت‌ها طرف است و به جنگ مفسدین رفته؟ / یک عمر است دارید داد می‌زنید / با «گروه فشار» کسی به جایی نمی‌رسد.

اقتصاد۲۴ جلسه دانشجویان دانشگاه شریف با علیرضا زاکانی شهردار تهران به مناسبت روز دانشجو به جنجال کشیده شد. در ابتدای این جلسه چندین نفر از دانشجویان به بیان نقطه‌نظرات، انتقادات و ابهامات خود درباره موضوعات مختلف حاکم بر فضای دانشگاه، اداره پایتخت و کشور پرداختند.

علیرضا زاکانی در میانه سخنان خود زمانی که درمورد اقدامات خود در زمان نمایندگی در خصوص مبارزه با فساد صحبت می‌کرد، با واکنش برخی دانشجویان مواجه شد و با عصبانیت به آن‌ها پاسخ داد که «آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟» پاسخ دانشجویان به این اظهارات، اما زاکانی را خشمگین‌تر کرد.

زاکانی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به دانشجویی که درباره سخنان زاکانی گفت ما میخواهیم انقلاب کنیم گفت: اینکه بچه‌بازی است، وقتی می‌خواهی اسم انقلاب را ببری گلویت را خوب بمال تا در گلویت گیر نکند.

منبع: فرارو
ارسال نظر