تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۶ دی ۱۴۰۱

رونمایی رحمان و رحیم؛ دوقلو‌های پایتخت از چهره جدیدشان + عکس

دوقلو‌های معروف سریال پایتخت که حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی هم دارند، تصویری متفاوت از ظاهر متفاوت‌تر خود منتشر کردند.

اقتصاد۲۴- این روز‌ها در فضای مجازی عکسی متفاوت از رحمان و رحیم دوقلو‌های سریال پایتخت دست به دست می‌شود که سوژه رسانه‌ها شده و واکنش‌های مختلفی را از سوی کاربران در پی داشته است. در ادامه این بخش از نمناک عکس وایرال شده و متفاوت مصطفی و مجتبی بلال حبشی بازیگران نقش رحمان و رحیم در سریال پایتخت را منتشر نموده ایم.

بیوگرافی رحمان و رحیم پایتخت

مصطفی و مجتبی بلال حبشی که با نقش رحمان و رحیم در فصل سوم پایتخت در نوروز ۹۳ به عنوان مهمان جلوی دوربین رفتند و قرار بود تنها چند قسمت ایفای نقش داشته باشند، به دلیل بازی خوبشان و جذب بینندگان در فصل چهارم، پنجم و شش پایتخت هم حضور داشتند.


بیشتر بخوانید: عکس بدون روسری همسر ارسطوی پایتخت در آلمان! +تفریح لاکچری!


در این سریال نه تنها صدای خاص برادران دوقلوی رحمت خروس (هومن حاج عبداللهی) مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت بلکه مو‌های فر و بلند مصطفی و مجتبی بلال حبشی توجه بینندگان را به خود جلب کرد، اما این روز‌ها عکسی از مصطفی و مجتبی بلال حبشی ویرال شده است که در آن موهایشان کاملا صاف است، این عکس واکنش‌هایی را در پی داشته و برخی از کاربران گفته اند که برادران دوقلوی پایتخت برای تبلیغ آرایشگاه مورد نظرشان موهایشان را کراتینه و صاف نموده اند.

مصطفی و مجتبی بلال حبشی دوقلو‌های متولد ۵ مرداد ۱۳۷۴ در تنکابن مازندران و بزرگ شده شهر عباس آباد هستند. این دو برادر زمان تصویربرداری سریال شاهگوش به آنجا رفتند که محسن تنابنده آن‌ها را می‌بیند و برای سریال پایتخت به کارگردان، سیروس مقدم معرفی می‌کند.

این دو برادر قبل از بازیگری بعنوان موزیسین فعالیت خود را آغاز و با ساز گیتار فعالیت‌های حرفه‌ای دارند و یک گروه دونفره بنام ریکادو تشکیل دادند. این دو برادر هنوز ازدواج نکرده و مجردند.

ارسال نظر