تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۷ دی ۱۴۰۱

ضرورت رعایت حجاب در مترو

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: رعایت حجاب برای تمامی پرسنل مترو و کسانی که در ایستگاه‌های داخلی مترو در حال هر نوع فعالیت اعم از دستفروشی هستند لازم و ضروری است.

اقتصاد۲۴ - داود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با حضور در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سد معبر دستفروشان و بساط گستران را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید که با همراهی درخشان معاون سازمان بازرسی در حوزه حمل ونقل و ترافیک، مدیرعامل شرکت مترو، مدیر بازرسی مترو، معاون فرهنگی شرکت مترو و جمعی دیگر از مدیران دومجموعه برگزار شد، برخی موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همچنین بحث مزاحمت دستفروشان در ایستگاه‌های مترو بررسی شد.

داود گودرزی در این بازدید با اشاره به درخواست و مطالبه بسیاری از شهروندان در خصوص رسیدگی به مساله ورود آقایان به واگن بانوان و مسئله بی حجابی عنوان کرد: واگن‌های ابتدایی و انتهایی قطار‌های مترو به منظور ایجاد آرامش و امنیت بانوان به این قشر ازجامعه تعلق گرفته است و رسیدگی به مسئله ورود آقایان به این واگن‌ها یک مطالبه عمومی است.


بیشتر بخوانید: نظر مسعود عالی درباره اعتراضات اخیر


وی با بیان اینکه در بحث بی حجابی در مترو پیش از هر چیز به کار فرهنگی نیاز داریم، گفت: رعایت حجاب برای تمامی پرسنل مترو و کسانی که در ایستگاه‌های داخلی مترو در حال هر نوع فعالیت اعم از دستفروشی هستند لازم و ضروری است.

گودرزی در خصوص مسئله دستفروشان و بساط گستران در مترو نیز اظهار کرد: ما قصد نداریم صورت مسئله را پاک کنیم، اما موضوع دستفروشان نیاز به ساماندهی دارد و برای این موضوع نیز باید تدابیر لازم اندیشیده شود تا مزاحمت ناشی از سد معبر دستفروشان رفع شود.

منبع: روزنامه شرق
ارسال نظر