تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۹ دی ۱۴۰۱

ساپینتو بعد از تساوی برابر مس: خوب بازی نکردیم/ این بازی برایمان یک هشدار است

سرمربی استقلال گفت که موقعیت هایی برای گلزنی در بازی با مس داشتیم ولی در لحظات آخر خوب تصمیم نگرفتیم.

اقتصاد۲۴-ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از تساوی بدون گل برابر مس رفسنجان، در نشست خبری پس از بازی حضور پیدا کرد. در دیداری که هر ۲ تیم موقعیت‌های بسیار خوب گلزنی را از دست دادند و البته صحنه‌های مشکوکی نیز در محوطه جریمه‌ها رخ داد.

ساپینتو در ابتدای صحبت هایش گفت: درباره دیدار امروز، بازی خوبی را انجام ندادیم. با وجود اینکه چند فرصت داشتیم، ارسلان توپ را به تیر زد. دوباره یک پنالتی را برایمان نگرفتند. هر بازی همینطور است. بیشتر بازی‌ها اینگونه است. شاید با این پنالتی، می‌توانستیم انرژی بیشتری بگذاریم.

تمامی دوئل‌ها را مس رفسنجان برد
در مقابل یک تیم خیلی قدرتمندی بازی کردیم و برایمان سخت بود. آن‌ها فقط ۴ گل خورده بودند و بهترین خط دفاعی را داشتند. خوب دویدند، خوب جنگیدند. تمامی دوئل‌ها را آن‌ها برنده بودند. توپ‌های اول و دوم برای آن‌ها بود. نه تنها با توپ بلکه ما بدون توپ نیز خوب بازی نکردیم و نتوانستیم آن تفاوت را ایجاد کنیم. همانطور که گفتم، در نیمه اول نیز آنگونه که باید بازی می‌کردیم، عمل نکردیم. موقعیت‌هایی بود، ولی در لحظات آخر خوب تصمیم گیری نکردیم.

این نتیجه می‌تواند برایمان یک هشدار باشد

با وجود فرصت‌هایی که داشتیم، آن صحنه پنالتی بود. آن‌ها در دقایق آخر موقعیتی داشتند، ولی بیشتر از این لیاقتش را نداشتیم. چون فرصت‌های کافی ایجاد نکردیم. این می‌تواند برای تیم من یک هشدار باشد. چون وقتی خیلی با روحیه نیستیم و با تمام وجود کار نمی‌کنیم و از موقعیت هایمان خوب استفاده نمی‌کنیم، از این وقایع بیشتر زجر می‌کشیم.

یک فرصت خوب را برای افزایش فاصله از دست دادیم

یکی از مهمترین فرصت‌ها را برای رسیدن به صدر جدول از دست دادیم. با وجود اینکه اکنون یک امتیاز بیشتر داریم، اما به نظرم یک فرصت خیلی خوبی را از دست دادیم و می‌توانستیم سه امتیاز از همه جلوتر باشیم.

وقتی تماشاگران نیستند، پرانگیزه نیستیم

بازی بدون تماشاگر؟ در این طور بازی‌ها ما این احساس را داریم که برخی لحظات پرانگیزه نیستیم و نیاز است که مارا حمایت کنند، پس حضور آن‌ها خیلی مهم هستند. تیم‌های دیگر هم از این قضیه بهره‌مند نیستند و برای همه شرایط یکسان است پس یک بهانه نیست. این یک حقیقت است که وقتی تماشاگرانمان را داریم، می‌توانند حمایت بیشتری از ما داشته باشند. در ترکیه هم وضعیت سختی داشتیم. شرایط کرونا بود و اینطور شرایط را تجربه کرده بودم. همچنین در برزیل چنین وضعیتی را تجربه کردم. آن‌جا هم خیلی مهم بود، چون هواداران میلیونی داشتیم.

وقتی خوب نیستیم باید حقیقت را بگویم

خوب بازی نکردن؟ من همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم، ولی باید حقیقت را هم بگویم. وقتی خوب نیستیم باید بگویم خوب نیستیم. این که کجا‌ها باید خودمان را درست کنیم. باید دوباره بازی را با خونسردی ببینیم و بازی را تحلیل کنیم و برای بازی بعدی خود را آماده کنیم. من همیشه از بازیکنانم حمایت کرده‌ام، ولی باید بفهمیم که باید بیشتر از این خوب کار کنیم.

هنوز به آن نقطه قبل از تعطیلات نرسیده‌ایم 

نتایج سینوسی؟ فکر می‌کنم ما خیلی خوب بازی می‌کردیم تا لحظه‌ای که لیگ متوقف شد. هنوز به آن نقطه قبل از تعطیلات نرسیده‌ایم. خیلی اتفاقات افتاده است. لیگ یک ماه و بیست روز تعطیل بود. چند مورد مهم هم از دست دادیم. البته من تیم‌های حریف را هم خیلی قدر ندیدم. در بازی امروز هم ما و هم حریف فرصت داشتیم و بازی رقابتی بود. ما معمولا به تیم‌های حریف موقعیت نمی‌دهیم، ولی امروز به اندازه ۱۳ بازی قبلی به حریف فرصت دادیم.

برای لیست ورود و خروج باید با مدیرعامل صحبت کنم

لیست ورودی و خروجی استقلال؟ هنوز با مدیرعامل درباره این موضوع صحبت نکرده‌ام، فقط به خاطر یک دلیل. چون نمی‌دانم این امکان وجود دارد این کار را بکنم یا نه. مشکلات مالی در باشگاه وجود دارد. پس باید با مدیرعامل صحبت کنم که آیا با توجه به شرایط مالی امکان جذب بازیکن داریم یا نه. در حال حاضر روی تیم خودمان تمرکز داریم.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر