تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

خودرویی‌ها رهبر بازار می‌شوند؟

حجم معاملات گروه خودرو رشد پیدا کرده و با قیمت گذاری دستوری دلار نیمایی امید‌ها به سمت گروه خودرویی برگشته است. سهام گروه خودرو در هفته جاری مقاومت‌های مهمی را شکسته اند و حجم‌های مناسبی را ثبت کرده اند.

اقتصاد۲۴ منفی‌های بازار سهام همچنان خریداران دار دارد و در معاملات منفی شاخص کل ارزش معاملات افزایش پیدا می‌کنند. روز قبل شاخص کل بورس پشت کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی متوقف شد و کاهش حدود هزار واحدی را ثبت کرد، ولی ارزش معاملات بالا رفت.

اشتیاق خریداران در منفی‌های شاخص نشان میدهد که بازار هنوز برای خریداران جذابیت دارد و ممکن است موفق به شکستن کانال ۱۶ میلیونی شود.


بیشتر بخوانید: صاحبان ناشناس سود عرضه خودرو در بورس


حجم معاملات گروه خودرو رشد پیدا کرده و با قیمت گذاری دستوری دلار نیمایی امید‌ها به سمت گروه خودرویی برگشته است. سهام گروه خودرو در هفته جاری مقاومت‌های مهمی را شکسته اند و حجم‌های مناسبی را ثبت کرده اند به همین دلیل با توجه به عقب نشینی ساعت آخری گروه خودرو در روز قبل، احتمال شکل گیری یک پولبک برای سهام خودرویی در آستانه مقاومت کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی بعید نیست.  عقب نشینی که می‌تواند قدرت گروه خودرو را برای رهبری بازار سرمایه در آستانه شکست مقاومت پیش رو را افزایش دهد.

منبع: اقتصاد نیوز
ارسال نظر