تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
خاطره رجایی از هاشمی

فیلم/ هاشمی می‌گفت احمدی نژاد شبیه اوس مهدی است

غلامعلی رجایی در واپسین سال‌های عمر مرحوم هاشمی رفسنجانی مشاور و با او محشور بوده است. او مجموعه خاطرات و تحقیقات خود در مورد رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت را در کتاب «سرو همیشه ایستاده» گردآوری و منتشر کرده است.

اقتصاد۲۴ غلامعلی رجایی در واپسین سال‌های عمر مرحوم هاشمی رفسنجانی مشاور و با او محشور بوده است. او مجموعه خاطرات و تحقیقات خود در مورد رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت را در کتاب «سرو همیشه ایستاده» گردآوری و منتشر کرده است.

بخش اول: هاشمی می‌گفت احمدی نژاد شبیه «اوس مهدی» است

هاشمی نگران تمامیت ارضی کشور بود/ فیلم «فیلم آشغال‌های دوست‌داشتنی را به هاشمی دادم برد خانه و دید/احمدی‌نژاد، رییس ستاد انتخاباتی هاشمی بود/ هاشمی معتقد بود در سال ۸۴، دور دوم هم رای آورده/ هاشمی می‌گفت احمدی‌نژاد شبیه «اوس مهدی» است؛ موتور کشور را پیاده کرده، ولی بلد نیست ببندد!  

بخش دوم: هاشمی گفت افراطی‌ها ویروس هستند

احمدی‌نژاد دستور داده بود خارجی‌ها را به ملاقات هاشمی نبرند/ ملاقات‌کنندگان هاشمی را از شهرستان تهدید می‌کردند و بر می‌گرداندند/ حتی نگهبانان مجمع به ملاقات‌کنندگان می‌گفتند چرا آمدید؟! / آقای نهاوندیان از دفتر ریاست جمهوری به روزنامه «ایران» زنگ زده بود که عکس هاشمی را حذف کنند/ روحانی در جلسات مجمع، یک خط در میان شرکت می‌کرد و از هاشمی حرف‌شنوی نداشت.  

بخش سوم: هاشمی در استخر فرح فوت نکرد 

هاشمی روز آخر، پله‌ها را تا بالا دوید/ هاشمی شناگر ماهری بود و بهار همان سال، در دریا زمان زیادی شنا کرد/ استخری که هاشمی در آن فوت کرد را محسن هاشمی سال ۷۷ درست کرد/ هاشمی در آب و پیش از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بود/ روحانی اجازه نداد پرونده مرگ هاشمی بایگانی شود.

منبع: فرازدیلی
ارسال نظر