تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

پیرزن سمج مزاحم تلفنی اورژانس بود

حیدری ضمن قدردانی از همکاری سازمان‌های مرتبط برای پیگیری مزاحمت‌های تلفنی اورژانس، تصریح کرد: در تماس‌های زیادی که این خانمِ سالمند با ۱۱۵ برقرار می‌کرد، طی عناوین مختلف اعم از استفاده از عبارات نامفهوم، ناسزاگویی به کارشناسان ۱۱۵، درخواست امدادخواهی کاذب و دادن آدرس نامشخص از شیوه‌های مزاحمت او بود.

اقتصاد۲۴ فرهاد حیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان در مورد پیگیری یک مورد از مزاحمت‌های تلفنی اورژانس توسط واحد امورحقوقی مرکز اورژانس استان اینطور خبر داد و گفت: خانم سالمندی که بیش از یک سال، با تماس‌های مکرر با ۱۱۵، ایجاد مزاحمت می‌کرد پس از طرح شکایت از سوی مرکز اورژانس استان و با پیگیری معاونت دادستانی استان اصفهان به معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی معرفی شد و به مرکز نگهداری از سالمندان منتقل شد.

حیدری ضمن قدردانی از همکاری سازمان‌های مرتبط برای پیگیری مزاحمت‌های تلفنی اورژانس، تصریح کرد: در تماس‌های زیادی که این خانمِ سالمند با ۱۱۵ برقرار می‌کرد، طی عناوین مختلف اعم از استفاده از عبارات نامفهوم، ناسزاگویی به کارشناسان ۱۱۵، درخواست امدادخواهی کاذب و دادن آدرس نامشخص از شیوه‌های مزاحمت او بود.


بیشتر بخوانید: آیا پلیس ۱۱۰ مزاحم تلفنی دارد؟


رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان ادامه داد: در مواردی پس از دادن شرح حال کاذب از سوی این خانمِ سالمندِ تنها، هنگامیکه تماس پیگیریِ مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان برای گرفتن آدرس دقیق و صحیح با وی برقرار می‌شد، وی اظهار بی اطلاعی میکرد.

حیدری با بیان اینکه مزاحمت‌های تلفنی اورژانس ۵ درصد از تماس‌های ۱۱۵ استان اصفهان را به خود اختصاص داده است، افزود: هر یک تماسی که با ۱۱۵ برقرار می‌شود به معنای یک فرصت امدادخواهی برای یک بیمار یا مصدوم اورژانسی است و فرد مزاحم با ایجاد مزاحمت برای ۱۱۵، فرصت ادامه زندگی را از یک بیمار واقعی می‌گیرد.

منبع: فرارو
ارسال نظر