تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۵ دی ۱۴۰۱

غرفه‌های رایگان برای هنرمندان صنایع دستی در منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد اروند با تاکید بر اینکه در نمایشگاه‌های این منطقه غرفه‌های مربوط به صنایع دستی به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد گفت: هدف از برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها ترویج فرهنگ استفاده از صنایع دستی و ایجاد بازار فروش صنایع دستی برای هنرمندان است.

اقتصاد۲۴- سید محمد سیدی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ نمایشگاه صنایع دستی در این منطقه برگزار شده است، تاکید کرد: این نمایشگاه‌ها به صورت مستمر و برای حمایت هرچه بیشتر از هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع دستی و هنری و با هدف توسعه اشتغال‌زایی در این منطقه تا پایان سال برگزار می‌شوند.


بیشتر بخوانید: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند: خلف وعده قانون گذار موجب ریزش سرمایه گذاری در مناطق آزاد شده است


وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی علاوه بر این‌که تولید ملی و رونق تولید را در پی دارد موجب اشتغال خانم‌‎های خانه‌‎دار و کسانی که دسترسی به حجم سرمایه‎‌گذاری بالا برای شروع کار ندارند می‎شود.

مدیر توسعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد اروند ادامه داد: هنرمندان می‌‎توانند با کمترین حجم سرمایه‎‌گذاری به راحتی محصولات خود را در غرفه‌ها به فروش برسانند و به اشتغال دست پیدا کنند.

منبع: منطقه آزاد اروند
ارسال نظر