تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

توسعه همکاری‌های منطقه آزاد قشم و استان مسندم عمان در حوزه شیلات

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در پی سفر هیات اقتصادی استان مسندم عمان به جزیره قشم موافقت‌های اولیه برای توسعه همکاری‌های حوزه شیلات و آبزی پروری حاصل شد.

اقتصاد۲۴- مریم نوری بالانجی با بیان این مطلب، اظهار داشت: توسعه همکاری‌ها در حوزه علوم آبزی پروری نوین همچون پرورش ماهی در قفس، تکثیر و پرورش ماهی و میگو، تولید خوراک آبزیان و تکمیل زنجیره ارزش افزوده در حوزه محصولات شیلاتی از موضوعاتی بود که در جلسه با عبداللطیف بن محمد بن خمیس البلوشی، مدیرکل کشاورزی و شیلات استان مسندم عمان مطرح گردید و و در رابطه با آن به توافقاتی دست پیدا کردیم.


بیشتر بخوانید: کیف سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم تهیه می‌شود


مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسات همچنین مقرر شد تا زمینه برای انتقال تجربیات و فناوری‌های نوین منطقه آزاد قشم در حوزه شیلات با هدف توسعه فعالیت‌های آبزی پروری در استان مسندم عمان فراهم شود و در آینده نزدیک تفاهم نامه‌ای میان دو طرف به امضا برسد.

براساس این گزارش، در پی سفر هیات اقتصادی استان مسندم عمان به منطقه آزاد قشم، ضمن معرفی ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری جزیره، بر توسعه روابط و همکاری‌های میان دو منطقه در حوزه‌های اقتصادی و گردشگری تاکید شد.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر