تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

از پرونده آزار و اذیت ۱۵ نوجوان در مشهد چه خبر؟

ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه گفت: شکایتی درباره آزار و اذیت ۱۵ نوجوان در یک باشگاه فوتبال در مشهد صورت گرفته و پرونده در مرحله تحقیقات است.

اقتصاد۲۴- سخنگوی قوه قضائیه وی در پاسخ به سوالی درباره موضوع مطرح شده در روز‌های اخیر مبنی بر تجاوز به ۱۵ نوجوان در ورزشگاه فوتبال در مشهد گفت: در این رابطه شکایتی صورت گرفته است و این پرونده به دادسرای انقلاب مشهد ارجاع شده است و پرونده در مرحله تحقیق است.

وی افزود: اخباری در خصوص تعرض مطرح شد، ولی در درخواست خانواده تعدادی از بازیکنان مطالبی بوده که ۶ نفر از خانواده‌ها آن را امضا کردند و مطالبی در خصوص تغییر رفتار دانش اموز خود مطرح کردند که به دادسرای مشهد ارسال شده و پرونده قضایی نسبت به صحت و سقم تشکیل و به شعبه ۲۰۸ بازپرسی دادسرای مشهد ارجاع شده است.


بیشتر بخوانید: جزییات جدید از پرونده تعرض در فوتبال پایه مشهد؛هنوز هیچ‌کس بازداشت نشده!


وی افزود: از آنجا که موضوع مطرح شده امنیت روانی را مختل می‌کند، تحقیقات تا این مرحله به این صورت بوده که اختلافی در مجموعه فیمابین مسولین ذی ربط و تعدادی از والدین براساس شرایط بوده است و مطالبی را علیه مربی مطرح کردند و ۶ امضا داشته است و این مکاتبه تقدیم رییس اداره ورزش مشهد شده است و والدین گلایه کردند که رفتار دانش آموزان ما تغییر کرده و به درس توجه ندارند و به هیچ وجه در نکات گفته شده نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره‌ای نشده است.

وی افزود: هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشدند و در حال بررسی هستیم که انگیزه انتشار چنین خبری چیست؟ مستندی از شکایت در این زمینه نبوده است. چطور در فضای مجازی مطرح و با ابروی افراد بازی می‌کنند. مربی تیم هم شکایتی را با عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی علیه دو نفر از خبرنگاران مطرح کرده وموضوع بررسی می‌شود.

ارسال نظر