تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

کدام یک از محورهای کشور مسدود است؟

مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف و کولاک در محورهای آذربایجان غربی و کردستان هستیم و محوری در این محدوده مسدود نیست.

اقتصاد۲۴- غلام عباس بهرامی نیا گفت: در حال حاضر در محور‌های بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، لرستان، همدان، کردستان، کرمان و کرمانشاه را شاهد هستیم.

به گفته مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری در حال حاضر شاهد بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های ایلام، بوشهر، فارس و هرمزگان هستیم.

او درباره محور‌های مسدود هم گفت: محور‌های مسدود شریانی در حال حاضر محور‌های ریگان – ایرانشهر، اندیکا – تاراز است و محور‌های مسدود غیر شریانی خوانسار – بوئین، کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه‌های چری، تاراز و شاه منصوری) و سروآباد- اورامانات (گردنه ژالانه) مسدود هستند.


بیشتر بخوانید:  آماده‌باش برای بارش برف و باران در پایتخت


او گفت: همچنین محور‌های دارای انسداد فصلی هم لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل - خلخال است.

او می‌گوید: با توجه به بارش برف و کولاک مسافران حتما از انجام سفر‌های غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام سفر حتما با تجهیزات کامل سفر را انجام دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر