تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

رایزنی منطقه آزاد قصرشیرین با سرمایه گذاران داخلی و خارجی

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قصرشیرین با اشاره به تصویب اساسنامه منطقه و انتخاب مشاور تدوین طرح جامع گفت: با انجام این دو کار مهم به طور جدی رایزنی با سرمایه‌گذاران دارای اهلیت داخلی و خارجی آغاز شده است.

اقتصاد۲۴- نادر نادری در دیدار با آیت‌الله علماء نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: امیدواریم با توجه به در اختیار داشتن دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی که امکان دسترسی به بازار‌های اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق را فراهم کرده است بتوانیم با سرمایه‌گذاری مناسب و صادرات محور به محرومیت‌زدایی و اشتغال‌آفرینی در منطقه کمک کنیم.

نادری اظهار امیدواری کرد؛ طی یک برنامه بلند مدت بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی در منطقه آزاد قصرشیرین ایجاد گردد.


بیشتر بخوانید: منطقه آزاد تجاری، صنعتی قصرشیرین؛ دروازه توسعه روابط ایران و عراق


در این دیدار آیت الله علماء، دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی را مناسب‌ترین و با سابقه‌ترین مرز‌های ارتباطی جمهوری اسلامی ایران با کشور عراق دانست و افزود: با توجه به نام و نشان و اهمیت استراتژیک این مرز‌ها این امیدواری وجود دارد تا با شکل‌گیری و توسعه منطقه آزاد شاهد اتفاقات خوبی در راستای محرومیت‌زدایی و اشتغال‌آفرینی در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، همچنین بر اجرای دقیق، فنی و علمی زیرساخت‌های منطقه آزاد تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود همه مسئولین و سازمان‌ها پای کار باشند و به توسعه این منطقه مهم و تأثیرگذار کمک کنند.

منبع: فرینا
ارسال نظر