اقتصاد۲۴- در ابتدای این ویدیو، افلک به عنوان یک کارمند نمونه دونات دانکین، تی شرتی که لوگوی این برند بر سینه اش نقش بسته و کلاه آفتاب گیر متناسب با آن را به تن دارد و در حضور دوربین مخفی، مشتریان بی خبر دانکین را غافلگیر میکند.
حتی در یک لحظه خنده دار، افلک از مشتریای که گویا برایش فرقی ندارد سفارشش را به چه کسی میدهد، میپرسد: «من آشنا به نظر میرسم؟» و در کمال تعجب مرد پاسخ میدهد: «نه».
پس از دیدن واکنش چند مشتری شگفت زده بعد از دیدن بن افلک پشت پنجره دریافت سفارش دونات دانکین، در انتها جنیفر لوپز با کاپشن پفی سفیدی سر میرسد و با تعجب میپرسد: «چه کار میکنی؟ وقتی میگویی تمام روز سر کار هستی، این کار را انجام میدهی؟»
بن که ظاهرا معذب شده میگوید که باید برود و لوپز به او سفارش میدهد که قبل از رفتن، یک دونات برایش بیاورد.
افلک در مورد این تبلیغ گفت: «فکر میکنم مردم دیگر فکر میکنند که من برای دانکین کار میکنم. حضور در این تبلیغ در بوستون، فرصتی سرگرمکننده بود.»
بیشتر بخوانید: فیلم/ دعوای جنجالی جنیفر لوپز و بن افلاک
این ویدیو تبلیغاتی پس از ماجرای دعوای این تازه عروس و داماد در جوایز گرمی ۲۰۲۳، منتشر شد که تا چند روز در فضای مجازی موضوع داغی شده بود.
این زوج در میان بسیاری از افراد مشهوری بودند که در تبلیغات تجاری جذاب «سوپر بال» (Super Bowl) حضور داشتند. تبلیغات «سوپر بال»، تبلیغات تلویزیونی پرمخاطبی است که در پخش تلویزیونی مسابقات «سوپر بال»، بازی قهرمانی لیگ ملی فوتبال (NFL) در ایالات متحده نمایش داده میشوند. در این تبلیغات یک آگهی ۳۰ ثانیهای میتواند بین ۶ تا ۷ میلیون دلار هزینه داشته باشد.