تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۱

معلم قائمشهری به استخدام باشگاه نساجی درآمد

استخدام معلم قائمشهری اخراجی در باشگاه نساجی سوپرایز باشگاه مازندرانی برای عید مبعث است.

اقتصاد۲۴در روز‌های پیشین انتشار فیلمی از چند دانش آموز قائمشهری که در حضور معلم خود به همخوانی با ترانه «گنگستر شهر آمل» که حسابی در فضای مجازی مشهور شده است می‌پردازند، حسابی خبرساز شده بود.

در ادامه، اما اعلام شد که این آموزگار به این خاطر از ادامه خدمت در شغل آموزگاری منع شده است و یا به بیان بهتر از شغل خود اخراج شده است؛ موضوعی که سبب واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی شد.

گروهی ضمن نامناسب دانستن محتوای ترانه برای کودکان، به نوعی از کار این آموزگار انتقاد کردند و گروهی نیز نظری عکس داشتند و از کار صفرزاده آموزگار قائمشهری و دانش آموزانش حمایت کردند؛ اما تقریبا عمده افراد این دو گروه از نوع برخود با آموزگار قائمشهری انتقاد کرده و او را شایسته‌ی اخراج نمی‌دانستند.

اما حالا و به مناسبت عید سعید مبعث آنطور که «طرفداری» به نقل از باشگاه نساجی مازندران گزارش کرده است، این بانوی قائمشهری از این پس در باشگاه نساجی مازندران عضویت خواهد داشت تا «گنگستر شهر آمل» به نوعی مسیر زندگی صفرزاده را تغییر دهد.


بیشتر بخوانید: پشت پرده اخراج معلم قائمشهری به خاطر آهنگ گنگستر شهر آمل


بیانیه‌ باشگاه نساجی مازندران به نقل از «طرفداری» بدین شرح است:

«ضمن تبریک عید مبعث، باشگاه نساجی در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی، سرکار خانم صفرزاده، آموزگار قائمشهری که اخیراً به دلایلی مورد بی‌مهری قرار گرفته را به استخدام باشگاه در می‌آورد تا از توانایی او در امور فرهنگی بهره ببرد.

باشگاه نساجی متعلق به مردم قائمشهر، مازندران و همه نقاط ایران است و وظیفه حمایت از مردم ایران را روی دوش خود می‌بیند و تا حد توان برای دستیابی به این هدف تلاش خود را ادامه خواهد داد.»

منبع: فرارو
ارسال نظر