تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱

استوری نفیسه روشن درمورد وضعیت شهرام عبدلی +عکس

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون ایران روز گذشته دچار عارضه مغزی شد. نفیسه روشن در استوری اینستاگرامش توضیحاتی درمورد این اتفاق داد.

اقتصاد۲۴- دیروز خبر خونریزی مغزی شهرام عبدلی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد و هنرمندان و بازیگران زیادی به این خبر واکنش نشان دادند، به دنبال خبر کاهش هوشیاری شهرام عبدلی شایعات بسیاری نیز به سرعت پخش شد، نفیسه روشن بازیگر نقش آمنه در گیلدخت به این شایعات در قالب یک استوری پاسخ داد. در ادامه این بخش از نمناک واقعیت اتفاق تلخ شهرام عبدلی را از اینستاگرام نفیسه روشن می‌خوانید.

نفیسه روشن بازیگر سریال نمایش خانگی آسوده باش که در این سریال با شهرام عبدلی همکاری می‌کند، بعد از ایجاد عارضه مغزی برای بازیگر شناخته شده خط قرمز، به شایعات پایان داد و در استوری اینستاگرامش نوشت:

بیوگرافی شهرام عبدلی و همسر و فرزندانش


بیشتر بخوانید:شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران است، پدر و مادرش اصالتا تورک هستند و یک خواهر و یک و برادر دارد؛ آقای بازیگر سالهاست ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر بنام‌های آرتین و آدرین است.

عارضه مغزی و آخرین وضعیت شهرام عبدلی

شهرام عبدلی بازیگر ۴۶ ساله شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ دچار عارضه مغزی شد، او برای بازی در یک سریال نمایش خانگی در مشهد به سر می‌برد و حین استراحت در هتل این اتفاق برایش رخ داد، این بازیگر تلویزیون و سینما بعد از عمل جراحی در بیمارستان بستری شد و متأسفانه گفته می‌شود وضعیت نامناسبی داشته و هوشیاریش پایین است.

فیلم‌های شهرام عبدلی

شهرام عبدلی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و اولین بار با سریال «همسفر» به کارگردانی قاسم جعفری جلوی دوربین رفت، اما در سال ۱۳۸۰ با نقش بابک در سریال خط قرمز به شهرت رسید، او تا کنون در آثاری، چون آسوده باش، راز ناتمام، شب‌های مافیا، جلال، فرشتگان بی بال، صبح آخرین روز، نفس‌های آرام، سر دلبران، ماه گرفتگی، خط قرمز، نابرده رنج، پروانه، معمای شاه، همسفر، مختارنامه و... ایفای نقش نموده است.

ارسال نظر