تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ورزش به کما رفت

با اعلام فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، وزیر ورزش و جوانان به علت شدت مصدومیت در خواب مصنوعی به سر می‌برد.

اقتصاد۲۴- نزدیک به ۴۸ ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان می‌گذرد و همچنان اخبار زیادی در خصوص وضعیت حمید سجادی شنیده می‌شود.

طبق آخرین اخبار شب گذشته با اصرار خانواده سجادی، او از کرمان به تهران منتقل شده و در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. البته وزیر ورزش ممنوع الملاقات شده تا روند درمانی او با آرامش بیشتری دنبال شود.


بیشتر بخوانید: دو فحش رکیک روزنامه صداوسیما به علی کریمی


آرش فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در خصوص آخرین وضعیت وزیر ورزش می‌گوید: "با تمهیداتی که در نظر گرفته شد وی به همراه محسن معتمدکیا و روحانی از تیم تشریفات شب گذشته به تهران منتقل شدند و در حال حاضر در یکی از مراکز درمانی تهران مشغول مداوا هستند. البته به دلیل شدت صدمات، وزیر ورزش در خواب مصنوعی است تا روند درمان به خوبی طی شود و از مردم و ملت شریف ایران درخواست داریم تا همچنان با دعای خیر خود خادمان ورزش ایران را حمایت کنند تا انشالله هر چه زودتر به کانون گرم خانواده و جامعه ورزش باز گردند. "

امروز علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی نیز در مصاحبه خود اعلام کرده بود سطح هوشیاری سجادی متغیر است و مردم باید برای او دعا کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر