تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

درگهان با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی به استقبال بهار رفت

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با نیازسنجی صورت گرفته و همزمان با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال و موعد سفر‌های نوروزی و فصل گردشگرپذیری جزیره، اجرای عملیات لکه گیری آسفالت و ترمیم معابر سطح شهر درگهان آغاز شده است.

اقتصاد۲۴- محمدرضا حقیقی با بیان این مطلب، اظهار داشت: انجام این طرح‌های خدماتی با هدف بهبود وضعیت کیفیت خدمات رسانی به گردشگران شهر درگهان در قالب پویش «استقبال از بهار» اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات لکه گیری معابر سطح شهر درگهان و آسفالت برخی از خیابان‌های این شهر توسط سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر درگهان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: طرح هرس درختان و اصلاح فضای سبز شهر درگهان و روستای هلر نیز طرح دیگری است که در راستای اجرای پویش «استقبال از بهار» با نظارت مدیریت امور درگهان در دستور کار قرار دارد.


بیشتر بخوانید: رشد ۶۰ درصدی گردشگر ورودی قشم از ابتدای سال


به گفته حقیقی؛ احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی در شهر درگهان جهت جلوگیری از آب گرفتگی معابر و خیابان‌ها از دیگر طرح‌های عمرانی و خدماتی است که با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و در حال انجام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ و حضور گردشگران در جزیره قشم و شهر درگهان، اقداماتی نیز جهت احداث سرویس‌های بهداشتی جدید، احیای فضای سبز و تکمیل پروژه‌های عمرانی خدماتی دیگر نیز اجرایی می‌شود.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر