تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مسمومیت‌ در مترو تهران

یک پزشک در یکی از کلینیک‌های تهران از تکرار مسمومیت‌های سریالی، این بار در مترو تهران خبر داد. به گفته این منبع آگاه حوالی ساعت ۱۱ ظهر، حدود چهار نفر به دلیل مسمومیت در خط ارم سبز و ایستگاه میدان ولیعصر مترو تهران، مراجعه کرده‌اند.

اقتصاد۲۴- یک پزشک در یکی از کلینیک‌های تهران از تکرار مسمومیت‌های سریالی، این بار در مترو تهران خبر داد. به گفته این منبع آگاه حوالی ساعت ۱۰ صبح، حدود چهار نفر به دلیل مسمومیت در خط ارم سبز و ایستگاه میدان ولیعصر مترو تهران، مراجعه کرده‌اند. بنابر آنچه مراجعه‌کنندگان به این پزشک نقل کرده‌اند، بوی وایتکس و کلر در مترو پیچیده است و سپس به سرفه شدید، افزایش ضربان قلب و فشار خون بالا دچار شده‌اند.

لازم به ذکر است مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه در خصوص اتفاقی که در ایستگاه مترو ارم سبز رخ داده به «شبکه شرق» گفت: «این موضوع اصلا درست نیست و گرد و غبار مشاهده شده به دلیل فعالیت‌های عمرانی بوده که تاکید کردیم این فعالیت‌ها متوقف شود.»

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه همچنین افزود: «تیم خبری صدا و سیما نیز هم‌اکنون به این ایستگاه رفته تا گزارش تهیه کند و موضوع مطرح شده درست نیست.»

منبع: دیده بان
ارسال نظر