تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۲

آخرین وضعیت راه‌های کشور ۳ فروردین ۱۴۰۲/ ۸ جاده مسدود شد

علی‌اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور در ۳ فروردین ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

اقتصاد۲۴- مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در محور‌های کندوان و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال، تردد روان است.

علی‌اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور تصریح کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۵۸۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

هشت جاده به دلیل مداخلات جوی مسدود است

وی با اشاره به انسداد تعدادی از جاده‌های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان هم به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور وازک- بلده در استان مازندران، محور قدیم خرم‌آباد-پل‌دختر، به دلیل مداخلات جوی و نبود ایمنی کافی مسدود است.

آشوری اضافه کرد: محور جدید پاوه-سروآباد، محور جدید هشتگرد-طالقان، جاده سی‌سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور گنجنامه-تویسرکان و جاده پونل-خلخال، به دلیل مداخلات جوی و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های تهران-شمال گفت: در حال حاضر محور‌های کندوان و آزادراه تهران-شمال پس از مسدودی شب گذشته باز شده است و تردد روان در این دو محور داریم.

منبع: فارس
ارسال نظر