تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲

هشدار نارنجی هواشناسی برای ۴ روز آینده در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان این استان از امروز تا فردا سه‌شنبه، نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران است و دمای هوا نیز طی امروز کاهش نسبی دارد.

اقتصاد۲۴- بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا فردا سه‌شنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی (در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ) و در ارتفاعات بارش باران و برف گاهی کولاک برف و مه پیش بینی می‌شود.

امروز کاهش نسبی دما و روز‌های سه‌شنبه تا پنجشنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در ساعت‌های ظهر تا شب وزش باد نسبتا شدید تا شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا


در روز جمعه آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد شدید و رگبار باران در سطح استان مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا سه‌شنبه (۸ فروردین) نیمه ابری، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی ابری و رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۹ فروردین) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی ـ امین آباد با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه هواشناسی استان بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر