تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲

دعوای سیاسی بر سر حجاب/ آیا زنان بی حجاب دشمن خارجی هستند؟

پس از توئیت شب گذشته امام جمعه لاهیجان مبنی بر سقوط این شهر به دلیل بی حجابی زنان، محمدعلی ابطحی پاسخ وی را داد. این در حالی است که مقابله با بی حجابی در شهر‌های توریستی بالا گرفته است.

اقتصاد۲۴- محمدعلی ابطحی در توییتی نوشت: «آقای امام جمعه محترم، بی حجاب‌ها دشمن خارجی نیستند که شهر سقوط کند. فرزندان این آب و خاک هستند. بی سیم نزنید. ادبیات شما فقط به گسترش بی حجابی می‌انجامد.»

به گزارش اقتصاد۲۴، در دو روز گذشته شاهد ممانعت ورود زنان بی حجاب به اماکن گردشگری، پلمب رستوران‌ها در نوشهر به دلیل کشف حجاب، تذکر لسانی و... هستیم.

هرچند قرایی مقدم با توصیه به حاکمیت نوشت: روسری نداشتن نسل جدید را بپذیرید، زیرا این نسل نسل پیرویی نیست.

همچنین به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی، علم‌الهدی امام جمعه مشهد تأکید کرد: بندگی خدا این نیست که مردم در برابر گناه گناهکاران ساکت بنشینند و نسبت به برانگیخته شدن خشم خدا در سایه تکثیر و رواج بی‌حیایی در جامعه بی‌تفاوت بمانند.

در ادامه می خوانیم: نمی‌شود مؤمنان از معروف پرهزینه چشم‌پوشی کنند و اخلاص را در مستحبات کم‌هزینه تمرین کنند. پیام سوره مبارکه محمد (ص) آن است که ما از پیامبران عزیزتر نیستیم و فقط در زمانی فتح و نصر ما قطعی است که ما نیز همچون انبیا و اولیای الهی برای دین خدا هزینه بدهیم.

ارسال نظر