تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۲

چه آینده‌ای پیش‌رو ی رمزارزها است؟

بیت کوین در روز جمعه برای سومین جلسه متوالی نوسانات قیمتی ناچیزی را تجربه کرد.

اقتصاد ۲۴ - پس از بالاترین سطح ۲۸۱۷۸.۳۰ دلار در روز پنجشنبه، بیت‌کوین در جلسه امروز اندکی کاهش یافت و به ۲۷۷۶۵.۳۴ دلار رسید. بازارها به دنبال بالاترین سطح ده ماهه هفته گذشته عمدتاً نوسانات کمی را تجربه کردند، با این حال هدف ۳۰۰۰۰ دلاری همچنان یک احتمال کوتاه مدت باقی مانده است.

از نشاخص قدرت نسبی (RSI) همچنان نزدیک به یک طبقه در ۵۸.۰۰ شناور است. در زمان نوشتن این گزارش، این شاخص در ۵۸.۳۷ قرار دارد و میانگین متحرک ۱۰ روزه (قرمز) اکنون در آستانه یک تلاقی نزولی با همتای ۲۵ روزه (آبی) خود قرار دارد.

اگر امروز دلار آمریکا قوی‌تر شود، می‌توانیم شاهد وقوع این کراس اوور باشیم و بیت کوین را در روند نزولی ببینیم.

اتریوم در جلسه امروز تا حد زیادی بدون تغییر باقی ماند، زیرا دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان نزدیک به ۱۸۵۰ دلار باقی ماند. اتریوم در زمان نگارش مقاله پس از سقوط به پایین ترین سطح ۱۸۴۶.۸۲ دلار در اوایل روز، با قیمت ۱۸۵۴.۲۷ دلار معامله می شود.

این تنها دو روز پس از آن صورت می‌گیرد که اتریوم به قوی‌ترین نقطه خود از آگوست گذشته رسیده است و در این فرآیند به بیش از ۱۹۰۰ دلار صعود کرده است.

این کاهش زمانی رخ داد که گاوهای اتریوم نتوانستند از حرکت شاخص قدرت نسبی به زیر نقطه حمایت در ۶۰.۰۰ جلوگیری کنند. در حال حاضر، قدرت قیمت در حدود ۵۸.۶۷ دنبال می شود.

ارسال نظر