تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

زرنگ مانند گل‌محمدی و ساپینتو

سرمربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال در کنفرانس مطبوعاتی هرگز اسیر سوالات حاشیه‌ای نشدند.

اقتصاد۲۴- گل‌محمدی مثل همیشه با سیاست خاص خود و با آرامش جواب سوالات را داد و حتی یکی دو بار با خبرنگاران شوخی کرد تا نشان دهد که از روحیه خوبی برای دربی تهران برخوردار است. وقتی یکی از خبرنگاران در مورد احتمال جانشینی دونادونی به جای او در پرسپولیس سوال پرسید، یحیی به نوعی از خودش دفاع کرد، ولی سمت حاشیه‌ها نرفت. صحبت‌هایی که این مربی در کنفرانس مطبوعاتی انجام داد ثابت کرد که به نتیجه دربی کاملاً امیدوار است و نمی‌خواهد این بازی حساس را از دست بدهد.

از طرفی ساپینتو هم هرگز اسیر حاشیه نشد وقتی خبرنگاران در مورد طلب او و بازیکنانش و یا ماندن این مربی در فصل آینده صحبت کردند ساپینتو مثل یک مربی حرفه‌ای گفت الان وقت پاسخ دادن به این سوالات نیست و به موقع در مورد آن صحبت می‌کنیم. سرمربی پرتغالی استقلال که در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی کسب کرده می‌داند که باید تمام تمرکز خود را روی بازی با پرسپولیس بگذارد. او خیلی حرفه‌ای از بازیکنانش تمجید کرد و گفت این پرسپولیسی‌ها هستند که باید نگران مهار بازیکنان ما باشند.

در مجموع هر دو مربی نشان دادند که قواعد حضور در کنفرانس‌های مطبوعاتی را بلدند و قبل از حساس‌ترین بازی سال بی دلیل به سمت حاشیه‌ها نمی‌روند. حالا باید منتظر دربی حساس فرا باشیم تا ببینیم عملکرد آن‌ها چطور خواهد بود، اما مسلماً هر دو مربی برنامه‌های زیادی برای دیدار فینال گونه لیگ برتر دارند.

منبع: خبر ورزشی
ارسال نظر