تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

واکنش نورافکن به حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

بازیکن تیم فوتبال سپاهان معتقد است امیر قلعه‌نویی به واسطه شناختی که از فضای تیم ملی دارد، می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق باشد.

اقتصاد۲۴- امید نورافکن به اعتقاد بسیاری از اهالی فوتبال مستحق حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود، اما این شانس با تصمیم کارلوس کی‌روش از او گرفته شد و این بازیکن نتوانست حضور در اولین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود را تجربه کند. با این حال به احتمال فراوان این بازیکن یکی از نفرات منتخب امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر خواهد بود و در جام جهانی ۲۰۲۶ هم یکی از مهره‌های باتجربه و اثرگذار تیم خواهد بود.

از نورافکن درباره حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی پرسیدیم و او در واکنش به این سوال گفت: «آقای قلعه‌نویی در سال ۲۰۰۶ هم سرمربی تیم ملی بودند و شناخت بسیار خوبی از تیم ملی دارند. شناخت خوبی از بازیکنان لیگ دارد و همین‌طور بازیکنان لژیونر. انرژی خوبی را به اعضای تیم ملی وارد کردند.»

او البته در ادامه تاکید کرد که تیم ملی نیاز به بازی دوستانه خوب دارد: «ایشان در اردو تاکید داشتند که نیاز به بازی‌های دوستانه خوب و قوی وجود دارد. چون شرایط از بحث باشگاهی خارج می‌شود و به بحث ملی وارد می‌شود و مسئولیت‌ها بیشتر می‌شود و نیاز به بازی‌های دوستانه برای محک زدن تیم وجود دارد، تا برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا کاملا آماده باشیم.»


بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی:‌ انتخاب‌های من لیگ را پرگل کرده است


بخش بعدی صحبت‌های نورافکن هم درباره دو بازی تدارکاتی فروردین ماه برابر روسیه و کنیا بود که در این رابطه هم گفت: «خدا را شکر مقابل تیم خوب روسیه خیلی خوب بازی کردیم. با موقعیت‌های فراوانی که ایجاد کردیم.

البته یکی از آن‌ها گل شد و بعضی‌هایشان از دست رفت، که باید بتوانیم بیشترشان را گل کنیم تا برنده بازی بشویم. در مقابل کنیا هم توانستیم به بازی برگردیم و برنده بازی بشویم. همه این‌ها نکات مثبتی است که می‌توان به آن‌ها پرداخت و به طور کلی واقعا انرژی خوبی به تیم ملی تزریق شده است.»

منبع: ورزش 3
ارسال نظر