تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

توصیه مهم یحیی گل محمدی به ستاره های پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به شاگردانش توصیه کرد هیچ حریفی را نباید دست کم بگیرند.

اقتصاد۲۴- بعد از برد در دربی و همچنین تساوی سپاهان مقابل ملوان، حالا سرنوشت قهرمانی لیگ برتر در اختیار یحیی و شاگردانش است. پرسپولیس در صورتی که بتواند هر ۳ بازی پیش روی خود را در لیگ با برد پشت سر بگذارد، به طور حتم قهرمان خواهد شد و کاری به نتایج سایر تیم‌ها هم نخواهد داشت. یحیی که حالا دیگر یکی از مربیان باتجربه فوتبال ایران به حساب می‌آید، خوب می‌داند که اگر شاگردانش بخواهند مغرور شوند و یا حریفی را دست کم بگیرند، ممکن است جام قهرمانی را از دست بدهند.

از همین رو یحیی طی روز‌های گذشته و بعد از برد در بازی مقابل استقلال توصیه‌های جدی به ستاره‌های تیمش داشته است. گل محمدی از شاگردانش خواسته تحت هیچ شرایطی نباید مغرور شوند و خودشان را از حالا قهرمان بدانند. سرمربی قرمز‌ها به شاگردانش گفته با همان انگیزه و انرژی که در ۴ بازی قبلی به خصوص دربی به میدان رفتند، باید در ۳ بازی بعدی هم به میدان بروند و هیچ تیمی را نباید دست کم بگیرند.

گل محمدی نمی‌خواهد تیمش به سرنوشت سپاهان در بازی مقابل ملوان دچار شود و به همین دلیل از شاگردانش خواسته به چیزی جز برد در بازی‌های آینده فکر نکنند. یحیی و تیمش بعد از بازی روز یکشنبه مقابل گل گهر در جام حذفی باید به ترتیب به مصاف تیم‌های پیکان، گل گهر و نساجی بروند و برای قهرمانی باید هر ۳ بازی خود را با برد پشت سر بگذرانند.

منبع: خبر ورزشی
ارسال نظر