تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

گزارش بورس امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

بازار سهام روز ابتدایی هفته را با رشدی ۷۳ هزار واحدی در شرایطی به پایان رساند که ارزش معاملات از ۲۱ هزار میلیارد تومان فراتر رفت و رکورد دو ساله خود را شکست.

اقتصاد۲۴، بازار سهام اولین روز کاری هفته را پر قدرت و انفجاری استارت زد به طوری که در همان ساعات ابتدایی بازار با ورود پول توسط حقیقی‌ها روبرو بود و ارزش معاملات در ۱ ساعت ابتدایی بازار از ۱۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفت؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۷۳ هزار واحدی به ۲ میلیون ۴۳۸ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز رشدی ۱۴ هزار واحدی را تجربه کرد و توانست خود را به ارتفاع ۸۰۰ هزار واحد برساند.

گفتنی است سه نماد فولاد، فارس و فملی بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس و سه نماد کگهر، آریا و هرمز بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس داشته اند.


بیشتر بخوانید: سود سهام عدالت کی واریز می شود؟


لازم به ذکر است که ارزش معاملات خرد در بازار امروز مورخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۲۱ هزار میلیارد تومان بود که مجددا رکورد ارزش معاملات در ۲ سال گذشته زده شد که نشان از ورود پول حقیقی‌ها به بازار دارد.

در بازار بورس امروز ۲۹۶ نماد در محدوده‌ی مثبت و ۱۲۷ نماد در محدوده‌ی منفی و در بازار فرابورس ۲۰۰ نماد در محدوده‌ی مثبت و ۱۲۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر