تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

فرشته حسینی با مو‌های کچلش سوژه رسانه‌ها شد +عکس

فرشته حسینی عکسی از خود با کلاه حصیری در صفحه اینستاگرامش در کنار دوستانش منتشر کرد. اما چیزی که در این تصویر باعث جنجال‌سازی شده، میزان کوتاهی مو‌های این ستاره است.


اقتصاد۲۴- فرشته حسینی عکسی از خود با کلاه حصیری در صفحه اینستاگرامش در کنار دوستانش منتشر کرد. اما چیزی که در این تصویر باعث جنجال‌سازی شده، میزان کوتاهی مو‌های این ستاره است.

بیوگرافی فرشته حسینی:

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه، سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر افغان تبار اهل ایران است.
فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و ۵ خواهر و ۱ برادر دارد؛ و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.


بیشتر بخوانید: رضا محقق؛ داماد سر خانه جدید سینمای ایران!


فرشته حسینی بازیگری را از سنین پایین و حدود ۹ تا ۱۲ سالگی با تئاتر آغاز کرد و با فیلم رفتن ساخته برادران محمودی در سال ۹۵ به سینما آمد این فیلم برایش موفقیت‌های زیادی به همراه داشت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را به ارمغان آورد.

وضعیت تاهل فرشته حسینی

از سال ۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطه فرشته حسینی و نوید محمدزاده به گوش می‌رسید و در فروردین ۱۴۰۰ فرشته حسینی با جمله‌ای عاشقانه، تولد نوید محمدزاده را تبریک گفت و نوید هم در پاسخ او را جانِ خود نامید! سپس در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند و فرشته حسینی عکسی از سفره عقدشان و نوید محمدزاده هم عکسی از دستانشان منتشر کرد.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر