تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

صعود شاگردان گل‌محمدی به نیمه‌نهایی/ پرسپولیس ۲- گل‌گهر ۱

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل گهر با پیروزی سرخپوشان و صعود این تیم به مرحله‌ نیمه‌ نهایی به پایان رسید.

اقتصاد۲۴-در حساس‌ترین بازی‌ مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، امشب پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر بود و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

مهدی ترابی در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی و عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۱+۴۵ گل‌های پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند و آرمین سهرابیان نیز تک گل گل‌گهری‌ها را در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند.

سرخ‌پوشان که سال ۱۴۰۲ را با پیروزی‌های پیاپی و شیرین جشن گرفته‌اند، توانستند پس از پیروزی در دربی و افتادن در مسیر قهرمانی لیگ، با پیروزی برابر گل گهر به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی هم صعود کنند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (۸۶ - سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۵+۹۰ - وحد هنانوف)، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی (۷۸ - محمد عمری) و عیسی آل‌کثیر (۸۵ - لئاندرو پریرا).

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری (۴۶ - بهنام برزای)، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری (۷۲ - وسلی گومز)، سیدمحمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، اریک بانیاما (۴۶- یونس شاکری) و امین پورعلی رودبنه (۴۶- محمد خدابنده‌لو).

تیم داوری: وحید کاظمی، حسن ظهیری، دانیال باشنده و سعاد وفاپیشه؛ ناظر: رضا سخندان

گزارش بازی

دقیقه ۵: فرصت عالی برای پرسپولیس با پاس اسماعیلی‌فر از سمت راست به دست آمد و ترابی در شرایط نامتعادل ضربه زد و عیسی و امیری در دهانه دروازه به توپ نرسیدند.

دقیقه ۱۸: سانتر زیبای سعید صادقی با ضربه سر وحید امیری همراه شد، اما این ضربه در چارچوب قرار نداشت.

دقیقه ۲۹: حرکت تاکتیکی زیبای سرخ‌ها از سمت راست با حرکت سعید صادقی تکمیل شد و سانتر او به دست آرمین سهرابیان خورد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۳۱: مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی‌ای که صادقی گرفته بود ایستاد و با پای راست ضربه محکمی به سمت راست خودش زد.

دقیقه ۳۸: حمله خطرناک گل‌گهر با حرکت انفرادی رضا شکاری با ضربه سر فرجی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱+۴۵: این بار پرسپولیس روی حرکت در عمق دروازه تیم سیرجان را فرو ریخت. پاس در عمق فوق العاده مهدی ترابی با فرار عیسی آل‌کثیر همراه شد و مهاجم جنوبی پرسپولیس پیش از اینکه فروزان او را سرنگون کند با ضربه‌ای زیبا دروازه گل‌گهر را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۵۲: اولین فرصت جدی گل گهر در نیمه دوم تبدیل به گل شد. سانتر محمدرضا حسینی از روی ضربه ایستگاهی روی سر رضا شکاری فرود آمد و در میان غفلت مدافعان و گلر پرسپولیس توپ وارد دروازه شد.

دقیقه ۵۵: فرصت برای پرسپولیس روی سانتر ترابی از روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر امیری توسط فروزان به زیبایی دفع شد.

دقیقه ۵۷: حرکت پا به توپ مهدی ترابی در محوطه جریمه سبب زمین خوردن او شد اما وحید کاظمی که نزدیک صحنه بود دایو ترابی را تمارض تشخیص داد و فورا او را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۷۴: ضد حمله خوبی برای گل گهر شکل گرفت اما سعید صادقی با خطا بازیکن گل گهر را متوقف کرد.

دقیقه ۸۴: ضربه سر بهنام برزای از کنار دروازه پرسپولیس به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

ارسال نظر